U KOJEM SMJERU IDE INDUSTRIJA VIDEOIGARA Polovica publike ne igra igru koju prati!
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Getty Images/Guliver Image
PROFILIRANJE navika publike koja prati esport danas je vrlo traženo. Takvi podaci potencijalnim investitorima su neprocjenjivi, a prepoznavanje i shvaćanje trendova i kretanja na jednom od najzanimljivijih tržišta današnjice može značiti razliku između uspjeha i neuspjeha. Posljednje istraživanje tvrtke Newzoo pokazuje kako čak 42% gledatelja ne igra igru koju prate, a njih 70% prati samo jednu igru, dok će 191 milijun ispitanika esport pratiti često, njih 194 milijuna će ga pratiti povremeno.
>>VIDEOIGRE PRESTIŽU MEDIJE! Gleda ih više ljudi nego HBO, Netflix i ESPN zajedno
>>ELEAGUE UZ BOK SUPER BOWLU Nominirani su za Emmyja
Jasno je da svi koji prate nogometnu Ligu prvaka, ne moraju nužno igrati nogomet, a ista je stvar s esportom. Gotovo polovina svih gledatelja ne igra igru koju prate, a to je možda i jedan od najboljih pokazatelja u kojem smjeru se kreće esport, a za njime i industrija videoigara. Streamovi, esport turniri i različiti eventi stvorili su dodatnu vrijednosti videoigrama. Gledanje drugih kako igraju videoigre omogućava uključivanje većeg broja ljudi u zajedničkoj aktivnosti, nisu više involvirani samo igrači, nego i šira publika. Esport kao vodeći segment ovog trenda privlačenjem publike uspio je dovesti i investitore koji žele prezentirati svoje brendove i proizvode široj, ali ciljanoj publici, one koju je do prije dvadesetak godina bilo gotovo nemoguće okupiti. Naravno, razvojni studiji iza igara dobili su novu zadaću. Razvoj dodatnih segmenata u igrama i razmišljanje o njenoj prezentaciji na platformama za streamanje uživo danas su jasne odrednice svakog novog naslova. Od privatnog odnosa između igre i igrača na prvim konzolama prije razvoja internetske mreže, do globalne socijalizacije i aktivnog uključenja stotine milijuna gledatelja, videoigre su prešle dalek put, a cilja nema na vidiku.
Esport publika također ima istančan ukus pa tako 70% ispitanika prati samo jedan naslov. Istraživanje provedeno na ispitanicima 10 zemalja zapadnog svijeta fokusiralo se na tri najveća esport naslova, League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive i Dota 2. Posvećenost samo jednoj igri dobar je pokazatelj o kolikoj se zapravo publici radi. U podacima o praćenju svake igre zasebno, 70% publike ulazi u statistiku samo pod jedan naslov, te se brojke neće duplicirati na drugom naslovu. Ono što valja uzeti u obzir da Overwatch tek nailazi, a brojke su već impresivne.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati