Snježna kraljica nije samo skijaško natjecanje
Tekst: Totalsport
Foto: Goran Sabelić (Cropix)
VIPNET, generalni sponzor Hrvatskog skijaškog saveza i alpske reprezentacije te utrka slaloma FIS Svjetskog kupa u Hrvatskoj, ovogodišnje izdanje skijaškog spektakla na Sljemenu obogaćuje brojnim inovativnim sadržajima kako bi ljubiteljima skijanja pružio što uzbudljiviji doživljaj zimskog događaja broj 1 u Hrvatskoj.
Tako je još u ponedjeljak 28. prosinca na zagrebačkom Trgu Ante Starčevića otvorena izložba fotografija nagrađenih na natječajima za najbolju fotografiju u sklopu utrka Vip Snow Queen Trophy. Oko fontane u velikom formatu na osvijetljenim panelima predstavljene su 24 fotografije akreditiranih fotografa nagrađene u protekla dva izdanja sljemenskog spektakla. Izložba je na inicijativu Vipneta postavljena u čast Rencu Kosinožiću, nedavno preminulom službenom fotografu Hrvatske skijaške reprezentacije.
Skijaški znalci u protekla su dva tjedna imali priliku okušati se u skijaškom online kvizu na www.vip.hr te po prvi put i na Facebook grupi te tako osvojiti besplatne ulaznice za utrke.
Naše najbolje skijašice će svi ljubitelji skijanja moći i osobno upoznati prije izvlačenja startnih brojeva za mušku utrku, 5. siječnja od 18.00 do 19.00 sati u Vipnetovom šatoru na Trgu bana Jelačića. Osim fotografiranja s Anom, Nikom, Sofijom, Mateom i Teom, svi posjetitelji moći će dobiti njihove autograme, ali i okušati se u virtualnom skijanju.
Posjetitelje utrka Vip Snow Queen Trophy na Krumpirištu čeka i Vip zabavni park s igrama, brojnim iznenađenjima te šatorom toplih napitaka. Za posjetitelje koji su precizni u gađanju, tu je i natjecanje u gađanju snjegovića kojima treba skinuti šešire grudama. Parovi mogu isprobati sanjkanje kroz postavljena vrata niz i uz padinu, a za ljubitelje puzzli na raspolaganju su velike puzzle od 3 metra s vizualom naših najboljih skijaša.
Nastupima 2. i 5. siječnja, prilikom izvlačenja startnih brojeva na Trgu, te 3. i 6. siječnja na Krumpirištu dobru atmosferu podgrijat će dečki iz Kino kluba izvedbom pjesme "Snježna kraljica". Neslužbena navijačka himna nastala je lani upravo na inicijativu Vipneta kao poklon svim ljubiteljima skijanja i posjetiteljima sljemenskih utrka. Inspirirana je fantastičnom atmosferom i odličnim navijanjem na Sljemenu te će zasigurno potaknuti posjetitelje utrka da stvore još bolji navijački "štimung". Kino klub je mlada i perspektivna skupina sjajnih glazbenika kojoj predviđaju uspješnu karijeru.
Gledatelji ispred malih ekrana mogu unijeti dodatno uzbuđenje u prijenos utrka igranjem SMS nagradne igre "Pogodi pobjednika utrke". Najsretnijeg točnog prognozera Vipnet će nagraditi trodnevnim putovanjem za dvije osobe na najatraktivniju utrku Svjetskog skijaškog kupa u Kitzbuhel, dok je kao utješna nagrada osiguran Vipme komplet Sony Ericsson Naite.
Vipnet će, kao vodeći tehnološki inovator na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu, svim akreditiranim novinarima i fotografima omogućiti korištenje najnovijih tehnologija u vrhunski opremljenim press centrima. Osim toga, za predstavnike medija u pripremi su i posebna novinarska utrka tijekom veljače na Crvenom spustu te nagradni foto-natječaj za domaće akreditirane fotografe.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati