Tencent dobio ekskluzivna prava za PlayerUnkowns Battlegrounds u Kini
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: PUBG Corp.
TENCENT je jedan od najvećih igrača u industriji videoigara, a sada spremaju novi veliki korak. Postignut je dogovor s korejskom tvrtkom Bluehole i Tencent će dobiti ekskluzivnu licencu za kinesko tržište. PlayerUnknown's Battlegrounds je već sada vrlo popularan u Kini, ali kako igra nije dobila službeno odobrenje za distribuciju, kineski igrači preko VPN-a igraju na globalnim serverima. To uglavnom znači loše igračko iskustvo za sve.
>>Against All Authority osvojio PUBG Invitational, drugi veliki PUBG turnir
Novo je to poglavlje iznimno popularne battle royale igre, koja već bilježi impresivne prodajne rezultate. Prodano je više od 20 milijuna primjeraka, a sa službenim izdavačem za kinesko tržište taj broj sigurno će nastaviti rasti. Iako su sve donedavno kineske vlasti osporavale PUBG zbog izraženog nasilja, ali i devijacije od socijalističkih vrijednosti, igra je u Kini privukla velik broj igrača. Međutim, igrači su igrali na globalnim serverima i morali su koristiti različite načine spajanja kako bi to uopće bilo moguće. Bez obzira na sve poteškoće, zahvaljujući PUBG-u, danas više od 50 % korisnika Steama čine upravo Kinezi.
Stvorilo je to brojne probleme za PUBG Corp. jer velik broj varalica, kao i raznih računa koji samo sakupljaju predmete u igri, ali nisu aktivni igrači, dolazi upravo iz Kine. Međutim, PUBG Corp. se nije želio odreći potencijalnog tržišta i velikog broja pravih igrača.
Tencent bi trebao riješiti sve navedene probleme, što bi trebale biti sjajne vijesti za sve PUBG igrače, bez obzira gdje se oni nalazili. Kineski gigant prilagodit će igru za kinesko tržište i kineske vrijednosti, pobrinut će se za varalice, kao i posebne servere za kineske igrače. U prijevodu, preuzet će sve operacije za distribuciju i održavanje igre na kineskom tržištu. To izgleda kao situacija iz koje svi izlaze kao pobjednici, Tencent će ostati dominantan faktor te u svoj portfolio dodati još jedan veliki naslov. PUBG Corp. će imati izlaz i potporu na kineskom tržištu, kineski igrači imat će mnogo bolje iskustvo igranja, a maknut će se i s europskih te američkih servera.
Tencent je jedna od kompanija za koje dosad niste znali ili o njima niste znali dovoljno, a svakako biste trebali. Kineski tehnološki i medijski div nedavno je prestigao Facebook te vrijedi više od 500 milijardi dolara. Dionice izlistane na burzi u Hong Kongu ove su godine udvostručile vrijednost, a kompanija je jedna od pet najvrjednijih na svijetu. Uz blisku suradnju s kineskom vladom imaju golemo domaće tržište koje može financirati njihove globalne operacije.
Jedan su od najvažnijih igrača u industriji videoigara, vlasnici su Riot Games studija iza igre League of Legends te su većinski vlasnici tvrtke Supercell, tvoraca megapopularnih mobilnih igara Clash Royale i Clash of Clans. U bogatom portfoliju nalazi se još 40 % dionica Epic Gamesa, nešto manje Pocket Gamesa te još nekoliko kompanija, a od prošle godine vlasnici su i 5 % dionica Activision Blizzarda. Sada će još jedan megapopularan naslov kroz njihove ruke doći na kinesko tržište.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati