Bandić nije bio Batman: Službeni automobil "delao je" za privatne poslove
Foto: Facebook (Milan Bandić)
GRADONAČELNIK Zagreba Milan Bandić cijelu svoju političku karijeru gradio je na temeljima cjelodnevnog rada na dobrobit grada Zagreba. Više je puta tako ponavljao da njegovo radno vrijeme traje 16 sati dnevno, te da ne može odijeliti svoje privatno vrijeme od onog službenog kao gradonačelnik. U prosjeku je Bandić dnevno obilazio najmanje sedam do osam lokacija unutar Zagreba od gradilišta, otvaranja objekta, krštenja, sastanaka i ostalih obilazaka.
USKOK je odlučio i to "demistificirati" pa tako Bandića optužuju da je službene automobile koristio u privatne svrhe za vlastitu korist i korist drugih ljudi koji nemaju pravo na korištenje službenih automobila grada Zagreba.
S Lacom u privatne poslove sa službenima automobilima
"'A kaj bi Bandić kao Batman radio 24 sata. Ja sam 16 sati na ulici, 24 sata ne mogu bit ", rekao je Bandić o sebi na jednoj od konferencija za novinare sugerirajući koliko traje njegov radni dan.
Bandiću čija kampanja traje "365 dana u godini", a koji je poznat po uzrečici "Ajmo delat" radni dan počinje trčanjem u 5,30 sati da bi se do večeri pojavio na desetak i više lokacija u Gradu Zagrebu. Naravno, koristeći jedan od dva službena automobila koliko ih je imao na raspolaganju.
Istražitelji USKOK-a sada tvrde da je gradonačelnik Bandić pod krinkom rada za javno dobro građana grada Zagreba radio privatne poslove.
U rješenju o provođenju istrage protiv Bandića i njegovih jataka stoji i osnovana sumnja da je Bandić u sedam navrata koristio svoj službeni i društveni položaj i utjecaj kako bi s pročenikom svog ureda Mirom Lacom koristio službene automobile u privatne svrhe. Također službene automobile, prema tvrdnjama USKOK-a koristile su i osobe koje nemaju na to pravo.
Bandić je imao dva službena automobila
"I Laco i Bandić bili su svjesni da se na navedena putovanja ide u nedozvoljene, odnosno privatne a ne u poslovne svrhe", tvrdi USKOK u svojoj istrazi. Osim Bandića i Lace službeni vozni park u privatne svrhe koristio je i glavni tajnik Zagrebačkog športskog saveza Zdenko Antunović za što su znali i odobravali i Bandić i Laco. U rješenju se ne preciziira što su točno radili-prevozili Bandić, Laco i Antunović, a nije navedena ni šteta po proračun Grada Zagreba.
Gradonačelnik Milan Bandić imao je na raspolaganju dva službena vozila i to VW Passat R36 te skupi terenac VW Tuareg. Privatno Bandić vozi Golf 2.0 GTD.
Vozni park Grada Zagreba ima oko 80 automobila.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati