Do kraja godine bit će objavljen nacrt medijske strategije
Foto: Arhiva
DO KRAJA godine bit će objavljeni nacrti izvještaja o medijima i medijske strategije, odgovorilo je Ministarstvo kulture Hini na pitanje do kud se došlo u izradi tih dokumenata i kad će ugledati svjetlo dana.
Poslovi na izradi izvještaja i strategije dosad su obuhvatili identifikaciju mnogobrojnih problema, intenzivne javne rasprave sa zainteresiranim akterima, proučavanje inozemne prakse, prikupljanje i obradu dostupnih podataka i znanstvenih istraživanja o medijima u Hrvatskoj, pripremu dodatnih istraživanja, navodi glasnogovornica Ministarstva Nataša Petrinjak. Ministarstvo kulture tek je početkom 2012. sustavno pristupilo bavljenju medijima, kaže Petrinjak.
Objašnjava i argumente za ustrojavanje posebne Službe za javnu komunikaciju i unutar nje odjela za medije i za digitalizaciju, što je provedeno nedavnim mijenjanjem Uredbe o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva kulture. Postojeći Sektor za europske poslove i medije transformira se u Službu za javnu komunikaciju kako bi se kvalitetnije udovoljio dugo odgađanom poslu rješavnja nagomilanih problema, osmišljavanju dugoročne javne politike, odnosno strategije, kao i redizajnu propisa u području medija. Takav preustroj ostvaren je premještanjem službenica/ka iz postojećih službi, odnosno sektora, bez zapošljavnja novih, navodi Petrinjak.
Spomenutom Uredbom "presložene" su još neke "jedinice" unutar Ministarstva, no okvirni broj službenika - 467 nije se mijenjao. Jasno je da će se, s obzirom na "preslagivanje" neki službenici/e pomicati, no iz Ministarstva uvjeravaju da se to neće odraziti na ukupan iznos sredstava za plaće. "Iznos potreban za plaće namještenika neće se mijenjati", rekla je Petrinjak.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati