Lorencin: U sljedećih sedam godina ćemo investirati 7 milijardi eura u razvoj turizma
Foto: Ministarstvo turizma
TIJEKOM današnjeg službenog posjeta Muenchenu, ministar turizma Darko Lorencin i direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić razgovarali su s novim potpredsjednikom njemačkog autokluba ADAC-a, zaduženim za turizam, Kurtom Heineom o unapređenju suradnje Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma s autoklubom.
Ministru je na sastanku prezentirano specijalno izdanje TourSet-a za Hrvatsku, tiskano u više od 300 tisuća primjeraka, istraživanje ADAC-a "Gdje automobilisti provode godišnji odmor", prema kojem je Istra i ove godine omiljena regija članova autokluba te novi portal ADAC-a za marine, u kojem je uključen i osvrt na hrvatske marine.
Nadalje, razgovaralo se o nautičkom i kamping turizmu, pri čemu je ministar naglasio kako se prema Strategiji razvoja turizma u RH do 2020. u narednom periodu predviđaju ulaganja u kamping segment, odnosno izgradnja novih kampova i obnova postojećih te izgradnja dodatnih vezova. Predstavnici ADAC-a su naglasili kako Hrvatska, zbog divne prirode i kampova uz samu obalu, u prednosti pred konkurentima te kako će daljnje investicije u taj segment rezultirati još većim turističkim prometom.
Ministar je prisutne informirao i kako je s ministrom mora, prometa i infrastrukture, Sinišom Hajdaš Dončićem, održao sastanak sa slovenskim ministrom infrastrukture na temu dinamike izgradnje dionice koja povezuje Međimurje i Istru sa Slovenijom, što će uvelike olakšati dolazak auto turista. Prema podacima ADAC-a, svake godine u inozemstvo putuje 69 posto Nijemaca, od čega polovica njih putuje upravo automobilom.
"Imamo ciljeve"
Nakon sastanka s predstavnicima ADAC-a, održan je susret s bavarskim medijima, koje je delegacija informirala o rezultatima turističkog prometa Hrvatske, s naglaskom na Njemačku kao najvažnije emitivno tržište. Tom je prilikom ministar Lorencin istaknuo kako Hrvatska ima novu Strategija razvoja turizma, koja predstavlja putokaz za budućnost.
"Imamo ciljeve - želimo razvijati naše destinacije, promovirati ih na određeni način, kreirati nove proizvode, s naglaskom na pred i posezonu. U sljedećih sedam godina ćemo investirati 7 milijardi eura u razvoj turizma, prije svega u hotelski sektor, gdje želimo podignuti udio hotelskog smještaja u ukupnom smještaju s 13 na 18 posto. U istom razdoblju želimo udvostručiti potrošnju, za što je ključno razvijati nove proizvode i motive dolazaka, poput kulturnog, sportskog, gastro, pustolovnog, ruralnog, planinskog, poslovnog, zdravstvenog i wellness turizma", naglasio je ministar.
''Dugogodišnja suradnja Hrvatske turističke zajednice i ADAC-a, najvećeg njemačkog i europskog autokluba, iz sezone u sezonu biva sve uspješnijom te su njezini rezultati, poput najnovijeg Reisemagazina, jedan od razloga zašto se iz godine u godinu sve više njemačkih turista odlučuje svoj odmor provesti u Hrvatskoj. Njemačka, a pogotovo Bavarska, zasigurno je jedno od najvažnijih emitivnih tržišta te kontinuirano nastojimo različitim aktivnostima zadržati postojeće, ali privući i nove njemačke goste da dođu u Hrvatsku. Sudjelovanje na idućem sajmu f.re.e u Münchenu, u statusu zemlje partnera, potvrda je važnosti ovog tržišta za Hrvatsku i što bolje promocije hrvatske turističke ponude. Tijekom današnjih poslovnih sastanaka te druženja s novinarima primili smo kvalitetne inpute na temelju kojih ćemo nastaviti osmišljavati nove proizvode i doživljaje kako bismo ih u narednom razdoblju ponudili gostima s ovog područja'', istaknula je direktorica Matešić na sastanku s novinarima.
Nakon sastanka s medijima, delegacija se susrela i sa predstavnicima turoperatora, koji u Hrvatsku dovode velike grupe iz Njemačke.