Luka Rijeka dobila suglasnost za dokapitalizaciju od 300 milijuna kuna
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Lukarijeka.hr
KRAJEM studenog 2013. godine Nadzorni odbor Luke Rijeka d.d. prihvatio je prijedlog dokapitalizacije tvrtke.
Na predloženi model dokapitalizacije dobivena je suglasnost Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture i Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom (DUUDI), te se krenulo u proces izborom banke savjetnika u postupku dokapitalizacije, objavljeno je iz Luke Rijeka.
Ciljani iznos dokapitalizacije iznosi oko 300 milijuna kuna, a unutar samog procesa, nakon dubinskog snimanja, razvoja poslovnih planova i procjene vrijednosti utvrdit će se realna vrijednost, te u skladu s tim i konačno modelirati dokapitalizacija.
Novac za razvoj projekta Škrljevo
Dokapitalizacija Društva je vezana za investicije u primarni i strateški projekt Škrljevo koji obuhvaća razvoj pozadinskog terminala Škrljevo u suvremeno uređen i opremljen lučki terminal na površini od preko 400.000 metara kvadratnih vlastitog područja. Prema projektnom planu i planu financiranja u Projekt Škrljevo i nabavku mehanizacije biti će investirano više od 50 milijuna eura.
Izdavanje građevinske dozvole očekuje se u trećem kvartalu 2014. godine, a prema planiranoj dinamici i proces dokapitalizacije biti će realiziran u drugoj polovici 2014. godine. O točnom strukturiranju modela dokapitalizacije konačna odluka donosit će se tijekom procesa dokapitalizacije, a intencija je u vlasničku strukturu Luke Rijeka d.d. privući institucionalne ulagače.
Iskorištavanje strateškog geografskog položaja
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ulazak Hrvatske u EU aktualizirao je povijesno tržište Luke Rijeka, ulaganja vrijedna milijarde eura kojima HŽ Infrastruktura obnavlja postojeću i gradi nove pruge na "Mediteranskom" TEN-T koridoru (Rijeka-Zagreb-Budimpešta), velika ulaganja koja su završena na kontejnerskom terminalu Brajdica i početak gradnje drugog kontejnerskog terminala u realizaciji Lučke uprave Rijeka koji će uskoro biti koncesioniran, dijelovi su velikog potencijala za rast prometa na riječkom prometnom pravca u budućim godinama.
Moderniziran i razvijem pozadinski terminal Škrljevo važan je dio u smislu korištenja i podupiranja očekivanog budućeg rasta prometa. Po svom značaju Projekt Škrljevo osigurava daljnji razvoj Luke Rijeka i riječkog prometnog pravca, te u tom smislu nadilazi interese tvrtke i predstavlja strateški projekt od šireg gospodarskog i nacionalnog značaja.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati