Opravdanje kao argument Vlade: Da smo putem e-građani omogućili 50 usluga Hrvati se ne bi snašli
Foto: gov.hr
"NETKO bi rekao da je dvadesetak prilično mali broj, a što bi bilo da smo pustili 50? Onda bi ih bilo previše i ljudi bi se teško snašli" tvrdi Božo Zeba voditelj Službe za elektroničke usluge i registre u Ministarstvu uprave zadužen za korisničku podršku u projektu e-građanin.
Riječ je o nedavno predstavljenom Vladinom projektu, odnosno Središnjem državnom portalu i sustavu e-građani zahvaljujući kojem građani, nakon što u Fini dobiju svoje korisničko ime i elektronički pretinac za komunikaciju, mogu besplatno putem interneta doći do svojih dokumenta koji će imati elektronski žig.
Zeba je putem LinkedIna društvene mreže za poslovno povezivanje istaknuo da se korisnici 20 dana nakon što je projekt saživio broje u "desetinama tisuća" te da trpi kritike na broj usluga koje su dostupne. Tvrdnja da se građani ne bi snašli s većim brojem kritika izazvala je kritike.
"Mislio sam da nisam ovo dobro pročitao ali vi ste zapravo rekli da su građani (de facto) glupi i da ih ne bi znali koristiti!? Molim? Nije problem u građanima već je to stvar edukacije, stvar je toga da se napravi kvalitetno korisničko sučelje koje će građanima biti jasno i jednostavno za korištenje. Ne napravite li to, i 1 usluga koju nudite biti će komplicirana kao što je i sam postupak dobivanja vjerodajnica bio kompliciran", odgovorio mu je Emanuel Blagonić web dizajner koji s vodi agenciju Blagonić Brothers.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati