Prpić pokrenuo crowdinvesting kampanju za Trillenium: U prvom danu prikupljeno preko 340.000 kuna
Foto: Facebook
HRVOJE PRPIĆ pokrenuo je crowdinvesting kampanju za projekt svoje tvrtke Trillenium. Ciljna cifra koju Prpić želi prikupiti iznosi 200.010 funti, a do sada je već prikupljeno 33.724 funte. Zainteresirani kupnju dionica mogu obaviti putem Seedrs platforme.
"Osobno vjerujem da će ovo biti najuspješnija hrvatska crowd kampanja, pogledajte samo imena investira pa će vam sve biti jasno. Skoro svi moji prijatelji su pristali investirati i zahvaljujem im ovim putem javno", napisao je Prpić na svojem Facebook profilu.
Podsjetimo, Prpićev Trillenium lansira platformu za 3D kupovinu, a kako je otkrio Indexu krajem siječnja, "krajnji cilj firme kroz 10 godina je da kupci imaju kopiju samog sebe u obliku avatara i da mogu isprobati odjeću u cat walku."
Investitori iz cijeloga svijeta prepoznali projekt
U razgovoru za Index, Prpić je danas istaknuo kako je veoma zadovoljan početnim stadijem crowdinvesting kampanje. Ukratko nam je izložio ciljeve, očekivanja i kratkoročnu perspektivu.
"Cilj je, dakle, skupiti 200.000 funti za MVP (minimum viable product) - verziju novog proizvoda koja će, između ostaloga, ekipi iz Trilleniuma omogućiti da prikupe informacije i dobiju feedback o proizvodu. Tvrtka je, kao što znate, u Engleskoj, ali većina investitora za sada dolazi iz Hrvatske. No među 63 investitora koliko ih je trenutačno ima ih iz cijeloga svijeta. Nakon što tja dio uspješno prođemo i dokažemo MVP na tržištu, onda krećemo u realizaciju s klijentom. MVP očekujemo već do kraja godine.
Jeste li zadovoljni početnim interesom?
"Izuzetno sam zadovoljan. Cilj je bio 15 posto i 50 investitora, a mi smo skupili 17 posto i 63 investitora. To je odlično, bolje i nego što su sami Englezi očekivali. Prvi dan smo već u posebno istaknutoj kategoriji na Seedrsu.
Za kraj bih pozvao sve ljude da dođu pogledati o čemu se radi, i da detaljno prouče detalje priče ako su zainteresirani. Ulaganja u start-up jesu rizična, i ljudi to moraju znati prije nego se odluče na investiranje. Tako da savjetujem da prvo sve dobro prouče, prije nego što se odvaže na taj korak", zaključuje Prpić za Index.
Podsjetimo, Prpić je prije više od godinu dana zbog Linićevog terora najavio preseljenje tvrtke van Hrvatske, a potom je to i učinio. U siječnju je objavio kako njegov Trillenium započinje suradnju s najvećom fashion online trgovinom na svijetu, ASOS-om.
> Zbog Linića i Porezne Hrvatska ostala bez višemilijunskog projekta
"ASOS ne samo što je naš prvi (a jedno vrijeme će biti i jedini) kupac nego je i naš prvi investitor", kazao je tada Prpić Indexu, dodajući kako im ASOS otvara put prema tržištu vrijednom oko 30 milijuna eura.
> Hrvoje Prpić, osnivač HG Spota: Zbog Linićevog terora selim posao van Hrvatske!
> Hrvoje Prpić: Više se isplati raditi na crno i krasti državu, pa platiti kaznu, nego biti pošten
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati