Raste oglašavanje na internetu: U 2013. porast od 19 posto, na 107 milijuna kuna
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ilustracija: Arhiva
HRVATSKO udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) objavilo je podatke o investicijama u zakup medijskog prostora za 2013.
Iako se pad ulaganja u i dalje nastavlja, u 2013. taj trend je ublažen te je ukupan utrošeni volumen na zakup oglasnog prostora u medijima u 2013. godini manji za 7% u odnosu na 2012. godinu. Zamjetan je i porast oglašavanja na internetu.
Najveći dio budžeta ide na televizijsko oglašavanje
Najveći dio medijskog budžeta od 685 milijuna kuna, odnosno 50% je uložen u zakup medijskog prostora na televizijama, sa neznatnim padom u odnosu na 2012. Manji pad je zabilježen i u vanjskom oglašavanju gdje je volumen manji za 5 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu.
Najveći pad dogodio se u radijskom oglašavanju te iznosi 23%, dok je u tisku zabilježen pad od 14%.
Dio budžeta za zakup medija je iz tiska prebačen u internet oglašavanje, što je povezano s promjenama u konzumaciji tih medija, navode iz HURA-e.
Oglašivači bježe na internet
U 2013. i dalje je nastavljen rast ulaganja u oglašavanje na internetu koje je zabilježilo rast od čak 19% u odnosu na 2012. Od utrošenih 107 milijuna kuna najveći dio investicija uložen je u display oglase, search i social medije.
U 2013. najveći rast ulaganja u zakup medijskog prostora ostvaren je sektoru trgovine, dok je značajan pad zabilježen kod robe široke potrošnje, hrane i automobilske industrije.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati