Studirati na Agori marketing i dizajn "da bi se moglo raditi ono što se voli"!
Foto: PR foto
UNIVERSITY COLLEGE of AGORA - Visoka škola tržišnih komunikacija već jedanaest akademskih sezona obrazuje, jedina u Republici Hrvatskoj, menadžere i dizajnere tržišnih komunikacija kao glavne stručne profile na preddiplomskoj razini (bacc. oec. i bacc. art.) te Creative Director i Head of Marketing na diplomskom specijalističkom stručnom studiju (dipl. spec. art.).
AGORIN nastavnički tim je sastavljen od domaćih nastavnika i stručnih suradnika, te nastavnika iz Austrije, Njemačke, Engleske, Wallesa, Danske, Portugala, Španjolske i Francuske. Njihova visoka predanost radu sa studentima, na predavanjima , vježbama, terenskom radu, videokonferencijama i projektnim zadacima potvrđuje se finalnim ishodom: više od 80% upisanih studenata završi studij u rekordnom roku, za tri godine (preddiplomski) odnosno dvije godine (diplomski) – i svi rade!
UNIVERSITY COLLEGE of AGORA je punopravni član EDCOM-a (The European Institute for Commercial Communications Education) sa sjedištem u Bruxellesu što, u izuzetnom akademskom društvu s više od 40 poznatih fakulteta i visokih škola iz Europe, omogućava prekograničnu suradnju i pokretljivost studenata i nastavnika u europskom obrazovnom prostoru te partnerstvo s gospodarskim subjektima u realizaciji projekata u tržišnim komnikacijama.
UNIVERSITY COLLEGE of AGORA je nosilac ERASMUS + POVELJE 2014.-2020.
“PUTEM IZVRSNOSTI” - temeljna je poslovna maksima Agorinih studijskih programa i kao orijentacija prema novim obrazovnim tehnologijama - APPLE-ov model učenja "ONE STUDENT. ONE MAC BOOK or IPAD." koji omogućava punu primjenu sustava E-learninga, i kao orijentacija prema strukovnim/ branšnim integracijama u Hrvatskoj s više od 80 nastavnih radilišta i 80 stručnih mentora u njima.
Takovu orijentaciju potvrđuje percepcija AGORE u visokom obrazovanju u RH: po FACEBOOKU, Agora uvjerljivo vodi s više od 27.000 “prijatelja” u konkurenciji svih privatnih visokih škola u RH, po uspjesima agorinih studenata na strukovnim, domaćim i međunarodnim natječajima: na MEĐUNARODNIM DANIMA MARKETINGA U BRUXELLESU 2015. trostruki su pobjednici, finalisti su EDCOM EDVENTURE, višestruki su finalisti “CROPACKA”, pobjednici su “SUDNJEG DANA” i najznačajnije – pobjednici su IDEJAIXICE na “DANIMA KOMUNIKACIJA” 2014.
Uz školarine s mogućnošću izbora modela plaćanja - od jednokratnog s popustom do 12. mjesečnog obročnog beskamatnog plaćanja na DINERS/AMEX kartici, UNIVERSITY COLLEGE OF AGORA - Visoku školu tržišnih komunikacija iz Zagreba čini poželjnim mjestom za razvoj profesionalnih karijera u branši tržišnih komunikacija.
Da bi ste ostvarili mnogobrojne prednosti koje pruža naš model studiranja provjerite www.vsa.hr i prijavite se do 17. srpnja 2015.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti