Zatvara se Hugo Boss u Zagrebu: Ulazak u EU uništava domaće zastupnike brendova?
Ilustracija: AFP
ZATVARANJE Hugo Bossove prodavaonice u Petrinjskoj je samo pitanje vremena. Nakon 16 godina suradnje, njemačka tvrtka je naprasno prekinula isporuku robe tvrtki Renimo.
"Do raskida višegodišnjeg partnerskog odnosa došlo je unatoč čvrstom ugovoru koji je nam je jamčio sigurnu višegodišnju isporuku robe. Od rujna 2011 i nastanka neisporuke do danas nismo dobili objašnjenje o razlozima obustave isporuka kao niti uvjete koje bismo trebali ispuniti da bi do isporuka ipak došlo. Hugo Boss je netom prije obustave obavio kompletan revizorski uvid u naše poslovanje, no do danas taj izvještaj nismo dobili niti na uvid", kazao nam je vlasnika tvrtke Miljenko Renić te dodaje da Hugo Boss time krši ugovor i svjesno i namjerno uništava Renimo.
"Ovakav potez nas je šokirao"
"Nakon 16 godina uspješne suradnje ovakav potez nas je šokirao, tim više što je krizna 2011. godina pokazala oporavak broja posjeta i porast posjeta u odnosu na 2010. od 23 posto, dok je prodaja rasla 2 posto u odnosu na 2010. prije naprasnog prestanka isporuka", rekao nam je Renić i rekao kako je nemoguće znati zašto je Hugo Boss prekinuo suradnju nakon što 16 godina nisu imali "niti najmanji prigovor" na dosadašnji rad.
Zbog ovakvog poteza Nijemaca u pitanju je budućnost Renima u kojem radi 30 ljudi. "Naime, zbog svoje strateške orijentacije na Hugo Boss i sigurnog ugovora nismo smatrali da ćemo ostati bez brenda Hugo Boss, koji u ukupnim prihodima tvrtke sudjeluje sa 80 posto", kazao nam je Renić te najavio tužbu nadležnom sudu u Njemačkoj.
"Upozorenje svim drugim zastupnicima svjetskih brendova"
"Naime, neobično je u cijelom slučaju što je Hugo Boss tako očito i jednostrano prekršio čvrsti ugovor u kojem je jamčio redovnu isporuku robe čime se izložio vrlo izglednom višemilijunskom odštetnom zahtjevu pred nadležnim njemačkim pravosuđem", kaže Renić.
Kao mogući razlog prekida suradnje navodi činjenicu što će Hrvatska ubrzo biti na zajedničkom europskom tržištu, "kada se zbog ukidanja carina uvijek značajno povećavaju prihodi zastupnika". Renića zaključuje da njegov primjer može biti upozorenje i svim drugim zastupnicima svjetskih brendova.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati