Bakić iz Možemo: U prvoj zoni je 8000 parkirnih mjesta, a 13.000 povlaštenih karata
MOŽEMOVAC Damir Bakić je u središnjem Dnevniku HTV-a komentirao prometnu situaciju u Zagrebu. Podsjetimo, gradonačelnik Tomislav Tomašević je na jučerašnjoj konferenciji za medije optužio gradski HDZ da ima četiri rezervirana parkirna mjesta koja ne plaća zadnjih 10 godina.
Bakić je napomenuo kako ovaj primjer nije toliko bitan, ali da je vrlo indikativan. "On prilično dobro opisuje način na koji su se u Zagrebu, pogotovo u centru grada, stjecala rezervirana, privilegirana parkirališna mjesta. Imamo manjka više od 5000 parkirališnih mjesta u 1. zoni u odnosu na broj izdanih povlaštenih parkirnih karata. Parkirališnih mjesta je nešto više od 8000, a izdanih povlaštenih parkirališnih karata je više od 13.000", naveo je.
"Problem se ne može riješiti preko noći"
"Treba uzeti u sliku sve ove godine nereda, pogodovanja, nepravilnosti i upravljanja tim parkirališnim mjestima. Bezbroj je pravnih subjekata, od političkih stranaka do kojekakvih udruga ili institucija ili ustanova, koji imaju tko zna koliko nekontroliranih i tko zna kako dobivenih, a nikad plaćanih parkirališnih karata. Treba uvesti reda", dodao je.
"Ovaj petak će prestati korištenje svih tih rezerviranih privilegiranih parkirališnih mjesta, koja su dobivana tko zna kako, i mi ćemo od sada privilegirana rezervirana mjesta naplaćivati u sustavu", najavio je Bakić.
"Riješiti problem parkiranja se ne može preko noći. Ovo je samo jedan od koraka koji je potrebno napraviti. Blokovska koncepcija parkiranja je nešto što je poznato i implementirano u mnogim gradovima, ne samo u nekim metropolama europskim nego čak i u Hrvatskoj. Blokovska koncepcija je sugerirana i studijom koju je izradio Prometni fakultet", nastavio je.
"Pristupili smo izgradnji godinama najavljivane podzemne garaže"
Objasnio je da će destimulirati promet unutar pojedine zone i učiniti čim više parkirališnih mjesta slobodnima za rotaciju.
"Problema prometnih u Zagrebu je mnogo, zatečenih, i to već dugi niz godina - i problema prometa u kretanju i problema prometa u mirovanju. Što se tiče garaža, što spominje gospodin Herman, tu ozloglašenu garažu u Varšavskoj, to je sasvim druga priča", naveo je Bakić.
"Što se tiče javnih garaža, samo ću još spomenuti, da slika bude potpunija, mi smo pristupili izgradnji godinama najavljivane i nikad realizirane podzemne garaže u Klaićevoj, ispod školskog igrališta, jer ona je prijeko potrebna upravo zbog dječje bolnice", dodao je.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati