Bruketa&Žinić nagrađeni na Cropaku
NA OVOGODIŠNJEM natječaju Cropak 2007 u kategoriji Ambalaža hrvatskog proizvoda nagrađeni su radovi marketinške agencije Bruketa&Žinić OM – serija bočica maslinovog ulja Chiavalon i redizajn ambalaže ribljih proizvoda Eva.
U projektu Chiavalon sudjelovali su art director Ruth Hoffmann, kreativni direktori Davor Bruketa i Nikola Žinić, voditelj projekta Mirna Grzelj, te copywriteri Tanja Škorić i Moe Minkara. Ukupno su predstavljena tri različita koncepta kojima je ideja jednaka - ujediniti proizvod, pakiranje i etiketu. Vodeći se podatkom o izvornosti maslinovog ulja, tradiciji i vrhunskoj pripremi predstavljeni koncepti podsjećaju na tradiciju i ručnu izradu punu pažnje. Ambalaža se pokazala vrlo praktičnom u upotrebi u domaćinstvu.
Osim neupitne kvalitete sadržaja, svojim jedinstvenim dizajnom Chiavalon postaje suvenir koji se rado poklanja i dobiva. Redizajn ambalaže ribljih proizvoda Eva također su predvodili mladi stručnjaci agencije Bruketa&ŽinićOM - kreativni direktor Moe Minkara, art direktor i dizajner Ana Belić, ilustrator Davor Rukovanjski i voditelj projekta Vanja Osredečki. Cilj redizajna bio je osvježiti i modernizirati ambalažu, a da se ne izgubi tradicija. Pritom se želio zadržati i istaknuti prepoznatljivi morž uz kojeg su odrasle mnoge generacije. Ovom linijom Eva ambalaže dominira plava boja (isprepletena ilustracijama ribica koje se unutra nalaze), kao boja morskih dubina i svježine - simbol čistog i zdravog proizvoda iz Jadranskog mora.
Cropak nagrade za najbolju ambalažu dodjeljene su 18.svibnja u Nacionalnom parku Plitvička jezera. Na ovogodišnjem Cropaku prijavljeno je ukupno 200 radova, a nagrade su dodjeljene u osam kategorija. Cilj natječaja Cropak je promovirati, istaknuti i nagraditi ambalažu kao sredstvo zaštite i identifikacije proizvoda, promocije i marketinga.

bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati