Coca-Cola HBC Hrvatska kroz Raise the Bar podiže kvalitetu hrvatske gastro scene
Kroz projekt Raise the Bar mladi gastronomski talenti imaju priliku izbrusiti svoje znanje na prestižnim svjetskim učilištima.
Posljednjih smo nekoliko godina svjedoci sve većeg napretka i uspjeha hrvatske gastronomske scene. U prilog tome ide i činjenica da imamo sedam restorana koji su nositelji prestižne Michelinove zvjezdice, a njih je čak 53 dobilo Michelinovu preporuku. Iako je epidemija koronavirusa posebno uzdrmala upravo ugostiteljski sektor, truda i želje za daljnjim napredovanjem i poboljšanjem ne manjka.
Svojim projektom Raise the Bar Coca-Cola HBC Hrvatska priključila se podržavanju napretka i uspjeha naše gastronomske scene. Kroz modul stipendija Raise the Bar, mladim gastronomskim nadama – kuharima, slastičarima i osoblju za posluživanje u restoranima, Coca-Cola HBC Hrvatska stipendira usavršavanje na najboljim svjetskim učilištima. Prošle su godine stipendiju zajednički dodijelili sa zakladom Budi Foodie, dok ove godine kroz vlastitu fondaciju namjeravaju pružiti priliku talentima za usavršavanje svojega znanja.
Tibor Valinčić jedan je od troje dobitnika prošlogodišnje zajedničke stipendije Coca-Colina projekta Raise the Bar i zaklade Budi Foodie. U Italiju na školovanje na prestižnoj akademiji Intrecci Alta Formazione uputio se u listopadu prošle godine. Iako po dolasku nije govorio ni razumio talijanski, na kojemu se održavaju sva predavanja, početnu i, kako kaže, najveću poteškoću uspješno savladava te jezik govori dovoljno dobro da može pohvatati sva predavanja i obaveze, kojih ima mnogo.
"Raspored nam je od ponedjeljka do petka uvijek jednak te su obaveze veoma dobro tempirane. Početak nastave je u 8.30 uz pauzu za ručak u 13.00 nakon čega slijedi nastavak predavanja do 18.00. Navečer obavezno sudjelujemo u zajedničkoj večeri od 20.00 do 21.00. Iako imamo jak tempo, svi volimo ovaj posao stoga nam nije teško.", tvrdi Tibor. Jak tempo nastavlja se i vikendom koji polaznici iskorištavaju za putovanja na događanja i večere na kojima rade, skupljaju iskustvo te sklapaju nova poznanstva.
Nažalost, epidemija koronavirusa, koja je posebno teško pogodila Italiju početkom godine, Tiboru je privremeno zaustavila planove vezane uz školovanje te je zbog obustave nastave od početka ožujka ponovno u Hrvatskoj. Vrijeme karantene je proveo na online predavanjima kako bi ostao povezan sa svojim kolegama, a u planu mu je i skori povratak u školu.
Ideje za budućnost, nakon završetka akademije, ima u pripremi. "Planovi nakon povratka iz škole još su u razradi. Krenuo sam raditi na projektu otvaranju vlastitoga restorana u Bjelovaru te je taj projekt još uvijek u izradi, a vidjet ćemo i kako će se situacija razvijati. Zaista je teško pričati o otvaranju novoga restorana u trenutku u kojemu se i neki postojeći bore za opstanak i za svakoga gosta, no nikad ne odustajem i nadam se boljim vremenima pred nama", odlučno zaključuje.
Tibor je oduvijek znao da želi biti kuhar te ga upravo ta želja i posvećenost guraju prema naprijed u izazovnim vremenima. "Prvi ručak iznenađenja za roditelje skuhao sam sa sedam godina. Nekako sam neprestano išao prema tome, te sam u 17. godini prvi put u ušao u svijet profesionalne kuhinje u Boškincu. Počeo sam raditi tijekom ljeta što se pokazalo ispravnom odlukom", prisjeća se.
"Svima koji ovo čitaju, a ponajviše onima kojima je kuhanje životni poziv poručujem da nastave raditi ono što vole jer je pogotovo sada svaki trenutak sreće bitan, a posao je jedan od važnijih činitelja naše sreće. Stipendija programa Raise the Bar otvaraju mnoga vrata i mogućnosti stoga tko god je u prilici neka se prijavi!" poručuje Tibor, radujući se skorom povratku na akademiju.
Osim stipendija, kroz projekt Raise the Bar Coca-Cola HBC Hrvatska osnovala je i vlastitu akademiju namijenjenu konobarima, barmenima i baristima koja se odvija u suvremenom trening centru gdje polaznici imaju prigodu razvijati svoja znanja i vještine, potrebne za kvalitetan rad u ugostiteljstvu. Također, Coca-Cola HBC Hrvatska namjerava podići kvalitetu radne snage u ugostiteljstvu i kroz suradnju s regionalnim centrima kompetentnosti za turizam kojima stavljaju na raspolaganje svoje znanje, ekspertizu, savjetovanje te nastavni plan i program.
Prijave za stipendije projekta Raise the Bar kreću najesen, a informacije o nadolazećim aktivnostima ovog sveobuhvatnog društveno odgovornog programa moguće je doznati na mrežnoj, Facebook, Instagram i LinkedIn stranici projekta.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti