Holding: Ne morate dolaziti fizički zbog parkirnih karata, evo što trebate napraviti
VIŠE čitatelja Indexu je danas ukazalo na velike gužve u Zagrebačkom holdingu u Vukovarskoj. Kako su nam javili, ogromni su redovi za produljenje povlaštene parkirne karte.
"Kaos je u Vukovarskoj u Holdingu vezano uz produženje povlaštene parkirne karte. Naime, ne može se produžiti online, kaže da moramo proći ponovnu autorizaciju! Sad sam uzeo broj 519, a na ekranu je tek broj 329. Milijun ljudi je unutra. Je li to normalno?!" rekao je Indexu jedan od čitatelja koji nam je poslao i fotografije.
Kako se vidi na listiću Zagrebparkinga, broj 519 dobio je u 12:21. Indexova reporterka u Holding u Vukovarskoj stigla je u 14:30. Tada je na ekranu bio broj 545, iz čega se može zaključiti da se čeka sat i pol do dva.
Na licu mjesta može se zaključiti i da su mnogi u međuvremenu odustali od čekanja, pa se niz listića uzaludno proziva. Indexova reporterka kaže kako je u 14:30 u samoj prostoriji sa šalterima bilo 40 do 50 ljudi.
Holding: Ne trebate dolaziti fizički, evo što napraviti
Index je dobio odgovor Zagrebačkog holdinga. Kažu da građani ne moraju dolaziti fizički, a poslali su i objašnjenje zašto neki ne uspijevaju autorizaciju napraviti online te upute što trebaju učiniti.
"Podružnica Zagrebparking do sada je uspješno obradila 9258 zahtjeva za autorizaciju, što znači da se dnevno putem online kanala ili osobnim dolaskom u Korisnički centar Zagrebačkog holdinga uspješno obavi oko 1000 autorizacija.
S obzirom na navode, napominjemo kako se u Korisničkom centru Zagrebačkog holdinga ponedjeljkom i inače bilježi veći interes i dolazak korisnika.
Prema informacijama djelatnika Korisničkog centra, određeni korisnici koji dolaze na šaltere pokušali su napraviti online autorizaciju s nepotpunim korisničkim podacima spremljenima unutar ePK portala, zbog čega im taj proces nije bio uspješan.
Stoga ovim putem molimo korisnike da unutar ePK aplikacije, prije slanja nove autorizacije odnosno kupnje nove PPK, provjere i po potrebi ažuriraju svoje korisničke podatke odabirom izbornika 'Moj profil'. Među ostalim, tamo su spremljene korisničke informacije koje se provjeravaju u procesu autorizacije, a posebice adresa prebivališta/boravišta, koju je u nekim slučajevima potrebno ažurirati", poručili su iz Holdinga.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati