Index.hr jedini portal među TOP100 brandova u koje Hrvati imaju najviše povjerenja
UZ AUDI, BMW i Nokiju na listi TOP100 brandova u koje Hrvati imaju najviše povjerenja uvršten je Index.hr portal.
Istraživanje "potrošačkog povjerenja u tržišne brandove 2008." objavila je udruga Konzument, a provedeno je na uzorku od 1,000 ispitanika usmenom anketom, u svim hrvatskim županijama
od čega u Gradu Zagrebu 507 ispitanika ili 51posto. 56 posto ispitanika bile su žene, a 44 posto muškaraci.
Po završenom stupnju obrazovanja ispitanika ispitani su građani u sljedećim postocima: završena osnovna škola 16 posto (161 ispitanik), završena srednja škola 55 posto (553 ispitanika), završena viša i visoka škola 29 posto (286 ispitanika). Ispitivanje je provedeno u siječnju 2008. godine.
Ispitanici su trebali navesti tri branda (marke) u koje imaju najviše povjerenja, odnosno proizvode (ili usluge) ili tvrtke koje proizvode/prodaju proizvode u koje kao potrošači imaju povjerenja (da su to dobri proizvodi/usluge ili tvrtke u koje oni imaju povjerenja i za koje smatraju da su to proizvodi/usluge ili tvrtke koje to povjerenje opravdavaju). Od brandova koje su ispitanici navodili, izdvojeno je 100 najčešće navođenih brandova - brandovi potrošačkog povjerenja.
Index.hr se tako kao jedini hrvatski portal našao u društvu brandova poput: Audija, BMW-a, Cedevite, Coca-Cole, Croatia Airlinesa, Diesel odjeće, Diners kartica, Dingača, Ericssona, Gavrilovića, Googlea, L'oréala, MasterCarda, Mercatora, Nokie, Peugeota, Pepsija, Podravke, Privredne banke, Raiffeisen banke, Ray-Bana, Renaulta, Ronhilla, Samsonitea, Vegete, itd.
A.H.

bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati