Izumitelj pametne klupe iz Solina ima novi izum. Prvi doznajemo o čemu se radi
IVAN Mrvoš, mladi poduzetnik iz Solina i izumitelj prve pametne klupe u Europi, ima novi proizvod - Monnu, koju je danas javnosti predstavio prvi put i to na najvećem Smart City sajmu u Barceloni.
"Kao odgovor na izazove u modernom cikloturizmu, Include je kreirao svoj novi GreenTech proizvod - Monna Cycling Point.
Monna je dizajnirana kao tehnološko rješenje namijenjeno urbanim i ruralnim sredinama na lokacijama bez električne energije. Uz funkcije punjenja uređaja, Wi-Fi sustava i noćne rasvjete, Monna uz posebno dizajnirane solarne panele omogućuje punjenje električnih bicikala te kompresor i alat namijenjen za popravak bicikala. Ima ugrađene senzore za prikupljanje i analizu podataka putem Dashboarda o broju bicikala, operativnosti različitih komponenti i atmosferskim uvjetima (temperatura, vlažnost i sl.).
Monna predstavlja inovaciju na Smart City tržištu kombinirajući urbani namještaj, Internet of Things (IoT) i solarnu energiju za nastanak novog GreenTech rješenja. Prve pozitivne reakcije i izrazito veliki interes posjetitelja Smart City sajma u Barceloni pokazuju da će ovaj proizvod sigurno pronaći svoje kupce i korisnike na globalnim tržištima", rekao nam je Ivan Mrvoš.
Najbrže rastuća kompanija srednje Europe
Njegova tvrtka Include je, kaže, najbrže rastuće kompanija srednje Europe u kategoriji Rising Stars programa Deloitte Technology Fast 50.
"Mi smo prva hrvatska kompanija koja je dobila u ovoj kategoriji, s rastom od 1950 % u zadnje tri godine poslovnih operacija.
Include, hrvatska tvrtka koja je u svega tri godine postala kreator vizure trgova, ulica i parkova, višemilijunskim ulaganjima u razvoj novih tehnologija uspješno je plasirala čak šest modela pametnih klupa Steora na globalna tržišta", rekao nam je Mrvoš.
Osim punjenja uređaja, Wi-Fi sustava i noćne rasvjete, danas klupe Steora omogućuju i nadzor javnih površina putem naprednih kamera ili digitalno oglašavanje putem LCD ekrana uz korištenje tehnologije prepoznavanja prolaznika, čime se reklamna kampanja može usmjeriti ciljanim korisnicima.
Dashboard na pametnim klupama Steora najnapredniji je, tvrdi, Smart City sustav za upravljanje i nadzor pametnih proizvoda u javnim prostorima, a o kvaliteti sustava dovoljno govori kako je implementiran u rješenja vodećih globalnih telekom grupacija.
U svega tri godine tvrtka je, navodi, uspješno instalirala više od 900 pametnih klupa na 40 globalnih tržišta u više od 250 gradova.
Godinu dana istraživao tržište prije lansiranja novog proizvoda
Samo u 2018. godini 1,5 milijuna korisnika koristilo je Wi-Fi sustav putem pametnih klupa, a više od 250.000 koristilo je punjenje pametnih uređaja.
"U proteklih 12 mjeseci aktivnog istraživanja tržišta i u potrazi za inspiracijom za novi proizvod, primijećen je trend snažnog porasta prodaje električnih bicikala i rast cikloturizma, osobito u Europi.
Istovremeno se pojavljuje izazov punjenja sve većeg broja električnih bicikala u urbanim sredinama, kao i nedostatak elektrifikacije sve većeg broja biciklističkih ruta u ruralnim područjima. Vrijednost tržišta cikloturizma u Europi procjenjuje se na više milijardi eura, a države poput Velike Britanije i Njemačke godišnje izdvajaju preko 100 milijuna eura na opremanje biciklističkih ruta", objasnio je Mrvoš zašto je odlučio izumiti Monnu.
To mu je prvi novi proizvod nakon pametnih klupa 2015. godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati