Jake turbulencije na letu London-Singapur, putnik poginuo. Objavljene slike iz aviona
JEDNA osoba je zbog snažnih turbulencija poginula u avionu iz Londona za Singapur, a više osoba je ozlijeđeno, javlja BBC. Lokalni mediji javljaju da je više od 20 ozlijeđenih,
Boeing 777-300ER za Singapur preusmjeren je u Bangkok i sletio je u 15:45 po lokalnom vremenu. Avion je prevozio ukupno 211 putnika i 18 članova posade, navodi se u priopćenju zrakoplovne kompanije.
Singapore Airlines priopćio je da je let SQ321, koji je letio od londonskog Heathrowa za Singapur, naišao na ozbiljne turbulencije.
"Možemo potvrditi da u Boeingu 777-300ER ima ozlijeđenih i da je jedna osoba smrtno stradala. U zrakoplovu je bilo ukupno 211 putnika i 18 članova posade. Singapore Airlines izražava najdublju sućut obitelji preminulog", priopćila je kompanija.
Dodali su da "surađuju s lokalnim vlastima u Tajlandu kako bi pružili potrebnu medicinsku pomoć ozlijeđenima" te da šalju tim u Bangkok da pruži dodatnu pomoć.
Avion je poletio u 22.38 po britanskom vremenu, ali je morao skrenuti prema glavnom gradu Tajlanda, sletjevši u utorak u 15.45 po lokalnom vremenu (9.45 po britanskom vremenu). Letio je na visini od 37.000 stopa (11.280 metara) prije nego što je u oko tri minute pao za 6.000 stopa (1.830 metara), pokazuju podaci leta.
Na terenu hitna
Tajlandske vlasti poslale su dodatna vozila hitne pomoći i timove hitne pomoći u zračnu luku Suvarnabhumi. Još uvijek nije jasno što se točno dogodilo u avionu.
Turbulencije nisu neuobičajene tijekom letova, međutim ozbiljni incidenti kao što je ovaj su rijetki.
"Postoje neke sugestije da je avion udario u "zračni džep" prije nego što je morao hitno sletjeti", rekla je dopisnica Sky Newsa za Aziju Cordelia Lynch.
"Ozljede uzrokovane jakim turbulencijama relativno su rijetke u kontekstu milijuna letova koji se događaju na svijetu. Međutim, ozbiljne turbulencije mogu biti dramatične i dovesti do teških ozljeda ili, nažalost, u ovom slučaju smrtnog ishoda", rekao je John Strickland, stručnjak za zrakoplovstvo, za BBC.
Letačke posade imaju resurse za predviđanje turbulencija te su obučeni kako reagirati kada se one dogode, rekao je Strickland. "Ne preporučuju uzalud kompanije da sigurnosni pojasevi ostanu vezani tijekom leta, bio on dug ili kratak", dodao je.