Kupce u Britaniji zbunila uskrsna jaja u dućanima u božićnom razdoblju
KUPCE u Ujedinjenom Kraljevstvu zbunila su uskrsna jaja na policama različitih supermarketa u božićno doba.
Budući da je Uskrs tek za četiri mjeseca, 20. travnja sljedeće godine, kupci su na društvenim mrežama iskazali zbunjenost pronašavši u prodaji uskrsna jaja i peciva u trgovinama, uključujući Morrisons, Tesco i Asda.
Korisnik @Jingle1991 podijelio je sliku čokoladnih zečeva brenda Maltesers u Sainsbury'su na Badnjak uz komentar: "Isus se još nije ni rodio."
Stanovnik Margatea Gary Evans podijelio je sliku čokoladnih jaja Creme Eggs u Morrisonsu na blagdan sv. Stjepana.
“Jednostavno mislim da nije normalno što je sve tako površno i besmisleno komercijalizirano... Nešto je prilično mahnito u tome”, kaže 66-godišnjak novinskoj agenciji PA.
“Smiješno je jer još nisu stigli maknuti božićne čokolade s polica"
Joseph Robinson pronašao je uskrsne slastice i tematske proizvode Kit-Kat i Kinder Surprise u svom lokalnom Morrisonsu u Stoke-on-Trentu u petak navečer.
“Smiješno je jer još nisu stigli maknuti božićne čokolade s polica, a već se pripremaju za Uskrs”, svjedoči 35-godišnji administrativni službenik za PA.
Marketinški konzultant Andrew Wallis priznao je da je bio iznenađen vidjevši jaja u Co-op-u u Kilgettyju, dodajući da to također ilustrira "razmišljanje unaprijed" velikih tvrtki.
"To me natjeralo na razmišljanje kako veliki brendovi uvijek razmišljaju unaprijed i rano planiraju", rekao je za PA 54-godišnjak s otoka Isle of Man, koji daje marketinške savjete industriji fitnessa.
"Moja bi poruka trgovcima bila: dok je planiranje unaprijed važno, također je bitno voditi računa o raspoloženju potrošača."