Nakon reklame zbog koje su Amerikanci podivljali Nikeu brutalno skočila prodaja
REKLAMNA kampanja za Nike u kojoj se pojavljuje bivša zvijezda američkog nogometa Colin Kaepernick podijelila je Sjedinjene Države. Kod jednog značajnog dijela ljudi izazvala je toliki bijes da su pozvali na bojkot Nikea i javno spaljivali njegovu odjeću, dok je kod drugih reklama izazvala pozitivne reakcije.
>> Pogledajte reklamu zbog koje Amerikanci divljaju i pale Nike tenisice
Skočila im prodaja
No kako se sve odrazilo na prodaju ovog brenda? Tako što im je broj online narudžbi skočio za čak 27 posto. Dok su im dionice nekoliko dana plutale i bile u laganom padu, prodaja je, piše CNBC, doživjela velik uspon.
Između nedjelje i srijede broj online narudžbi, kako smo spomenuli, narastao im je za 27 posto. U isto vrijeme prošle godine online broj online narudžbi im je, primjera radi, pao za dva posto.
"Postojale su spekulacije da će Nike/Kaepernick kampanja rezultirati padom prodaje. No naši podaci od ovog tjedna ne podržavaju takvu teoriju", kaže Hetal Pandya, suosnivač Edison Trendsa, firme za istraživanje tržišta.
>> Amerikanci masovno uništavaju svoje Nike tenisice. Zašto?
Kleknuo dok je svirala himna
Podsjetimo, Kaepernick je jednom dijelu Amerikanaca sporan jer je 2016. godine za vrijeme intoniranja himne na jednoj utakmici kleknuo. Bio je to znak protesta zbog policijske brutalnosti prema Afroamerikancima. Velik broj Amerikanaca smatra da je tim činom povrijedio zemlju u kojoj živi.
Kako će se dugoročno ova kampanja odraziti na kompaniju, nije lako prognozirati. No s do sada dostupnim podacima, čini se da je reklama naišla na plodno tlo, brojnim protestima usprkos.
Dionice Nikea ovaj tjedan su pale za 2,3 posto, no od siječnja su narasle 28,9 posto.
Golema medijska pokrivenost
Osim zarade, Nikeu je ova reklama donijela i odličnu medijsku pokrivenost.
>> 43 milijuna dolara u 24 sata: Nova kampanja Nikea pokazala se kao pun pogodak
U manje od 24 sata otkako je Kaepernick počeo s kampanjom na svom službenom Twitter profilu Nikeu je to donijelo medijsku pokrivenost vrijednu više od 43 milijuna dolara. Većina tih medijskih izvještaja bila je neutralna ili pozitivna, govori izvještaj Apex Marketing Groupa. Trenutno sveukupno izvještavanje o Nikeu na TV-u, radiju, online platformama i na društvenim mrežama vrijedi više od 163 milijuna dolara, piše CNBC.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati