New York Times kupio Wordle
THE NEW YORK TIMES kupio je Wordle, igru pogađanja riječi koja je u posljednje vrijeme postala izuzetno popularna. Kako je objavio sam NYT, kupnja Wordlea samo je jedan u nizu poteza Timesa, koji do 2025. želi imati 10 milijuna pretplatnika na svoje digitalno izdanje.
Iako točan iznos za koji je NYT kupio Wordle nije poznat, radi se o iznosu od "sedam znamenki", odnosno negdje između jednog i 10 milijuna dolara. Times navodi da se radi o iznosu u "nižem području" tog raspona. Iz Wordlea su poručili da će igra "zasad ostati besplatna za sve nove i postojeće igrače".
Što je uopće Wordle?
Cilj igre Wordle je pogoditi riječ od pet slova u šest pokušaja. Ako pogodite pravo slovo na pravom mjestu, pločica postaje zelena. Ako je pravo slovo na krivom mjestu, dobivate žuto. Siva znači da slovo uopće nije u riječi.
Igru ne treba skidati, dovoljno ju je samo otvoriti u internetskom pregledniku. Također, korisnicima je zanimljivo to što dobivaju samo jednu zagonetku dnevno. Nakon što pogode riječ, drugu dobivaju tek iza ponoći.
Iako Wordle postoji gotovo godinu dana, tek je nedavno postao hit. Josh Wardle, programer iz New Yorka, dizajnirao je igru za sebe i svog partnera. Do sredine siječnja igra je imala oko 2 milijuna igrača.
Za razliku od mnogih internetskih igara, Wordle se može igrati samo jednom dnevno, pa nije moguće "zaraziti" se njome i gubiti pretjerano puno vremena.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati