Nova hrvatska avionska tvrtka predstavila prvi Boeing, uskoro stiže i drugi
PRVI putnički zrakoplov Boeing 737-800, sa 189 mjesta, nove hrvatske zrakoplovne tvrtke ETF Airways predstavljen je danas u Zračnoj luci Pula, a dolazak drugoga zrakoplova iste konfiguracije očekuje se početkom lipnja.
Kako se čulo na prigodnoj svečanosti, EFT Airways osnovan je 2020., kada je sklopljen prvi trajni ugovor za povezivanje destinacija u jugoistočnoj Europi s raznim destinacijama diljem cijele Europske unije te je time službeno počelo poslovanje nove hrvatske zrakoplovne tvrtke.
"Tržište se brzo oporavlja nakon proljetnog popuštanja pandemije. Potražnja za našim uslugama izvan Hrvatske raste iznad svih očekivanja. Imamo sjajan tim ljudi, koji je uspio odgovoriti na sve izazove i pripremiti našu tvrtku za ulazak u prvu sezonu operacija s dva zrakoplova tipa Boeing. To je prvi put u proteklih trideset godina da se Boeing pojavljuje na tržištu jugoistočne Europe", izjavio je na svečanosti predsjednik Uprave ETF Airwaysa Stjepan Bedić.
Iskusni stručnjaci vode tvrtku
Novu hrvatsku zrakoplovnu tvrtku vode tri iskusna stručnjaka, ujedno članovi Uprave ETF Airwaysa, Stjepan Bedić, Marko Banković i Dragan Stefanovski, dok su najveći investitori i članovi Nadzornog odbora poznati dugogodišnji financijski i ekonomski stručnjaci Ratko Bajakić i Zdenko Adrović, a zamjenik predsjednika Nadzornog odbora i investitor ekonomski analitičar Velimir Šonje.
"Početak poslovanja izvan Hrvatske ne znači da ETF Airways neće postati važan most za turizam Hrvatske. Svijet je velik, no mi smo, prije svega, hrvatska tvrtka. Charter zrakoplov je nezamjenjiva zračna autocesta i sigurni smo da će se u narednim godinama nastaviti otvaranje novih tržišta i mostova prema putnicima više platežne moći", istaknuo je Šonje.
Dodao je da je siguran da će se idućih godina otvarati nova tržišta i stvarati nove vrijednosti, koje će razvijati hrvatski turizam u pravcu moderne industrije više dodane vrijednosti.
Charter letovi
Inače, ETF Airways neće biti linijski prijevoznik, poslovna strategija zasniva se na charter letovima te naručenim letovima za druge tvrtke, tzv. "wet lease" ugovori (ugovori o zakupu zrakoplova s posadom).
"Manjim zrakoplovnim kompanijama gotovo je nemoguće konkurirati gigantima, poput Ryanaira i Lufthanse. Međutim, na tržištu postoji velik broj niša, jednim dijelom vezanih za turizam, u kojima ima više nego dovoljno mjesta za tvrtke poput naše", poručio je član Uprave Marko Banković.
Među brojnim uzvanicima u pulskoj Zračnoj luci bili su i direktor Boeinga za Europu Matthew Bull te izaslanik ministrice turizma Ivo Bašić, koji je istaknuo da su ovakve poduzetničke inicijative važne iz više aspekta, jer se Hrvatske još jače pozicionira na karti avionskih destinacija.
"U našem ministarstvu težimo da hrvatski turizam zaista raste kako kvantitetom tako i kvalitetom. Upravo ovakvim projektima Hrvatska sutra postaje cjelogodišnja destinacija", zaključio je Bašić.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati