Objavljeno na što su Milanović (215.078 €) i Primorac (854.353 €) trošili u kampanji
DVOJICA kandidata koji su ušli u drugi krug izbora za predsjednika Republike Hrvatske prijavila su da su u dosadašnjoj predizbornoj kampanji potrošila ukupno 1.069.431 eura. Zoran Milanović prijavio je da je u kampanji tijekom prvog i drugog kruga potrošio 215.078 eura. Dragan Primorac je, pak, prijavio da je u predizbornoj kampanji tijekom oba kruga potrošio 854.353 eura, navodi Gong.
Gong je i za drugi krug predsjedničkih izbora izradio i objavio lako pretraživu bazu podataka u kojoj možete pretraživati i uspoređivati donacije kandidatima, koliko su iznosili troškovi promidžbe, koliko su potrošili na medijsko oglašavanje te jesu li i kolike popuste dobili od medijskih kuća.
Baza sadrži podatke preliminarnih financijskih izvještaja, koje su izborni kandidati predali do zakonskog roka uoči drugog kruga izbora, a Državno izborno povjerenstvo objavilo jutros u 7 sati.
Milanović imao samo 15 donacija
Što se tiče donacija, Milanović je prijavio da ih je u dosadašnjoj kampanji primio 15 u ukupnom iznosu od 15.363 eura, dok je Primorac prijavio da je primio 637 donacija, ukupne vrijednosti od 387.526 eura.
Radnik grupa najveći donator Primorca
Kao najveći donatori Primorčeve kampanje u izvještaju što ga je Državno izborno povjerenstvo objavilo danas 7. siječnja 2025., prijavljene su tvrtke Radnik (20.000 eura) te Agro-steel, Bistra, Hidroing i Hidroregulacija po 10.000 eura. Tvrtke Radnik, Bistra, Hidroing i Hidroregulacija su u vlasništvu Radnik grupe. Građevinski div Radnik, u većinskom vlasništvu Mirka Habijanca, odranije je poznat i po tome što je od vlade svojedobno dobio 4.9 milijuna eura za obnovu privatnog hotela.
Milanović je i uoči drugog kruga izbora prijavio da je najveće donacije, svaku od po 3.981 eura, primio od istaknutog mladog SPD-ovca iz Njemačke Kristijana Bodrožića te od Stefana Vlahovića, počasnog konzula Republike Hrvatske u Kalinjingradu u Rusiji.
Kako navodi Gong u priopćenju, najveće troškove u kampanji kandidat Primorac prikazao je kod tvrtki Millenium promocija (358.385 eura), Real Grupa (199.237 eura) i Diskurs (120.867 eura). Kandidat Milanović je, pak, najveće troškove prijavio kod tvrtki Promosapiens (66.075 eura), Meta Platforms Ireland Limited (40.147 eura), Europlakat (37.116 eura), Designsystem (25.000 eura) i Principatus (12.375 eura).
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati