OptiTV kampanja prezentirana uz preporuku dr. Knjaza
Sponzorirani članak
NOVINARIMA i svojim poslovnim partnerima Optima Telekom predstavio je svoju novu uslugu OptiTV te premijerno prikazao spot nove kampanje OptiTV "Bolje se vidi".
Kako sama usluga OptiTV-a nudi niz zanimljivosti, dobrog programa i lude zabave, u takvom je raspoloženju protekla i prezentacija nove OptiTV kampanje. Dr. Knjaz, koji je ujedno i zaštitno lice cijelog oglašivačkog paketa, prekinuo je službeni dio prezentacije, dojurivši uz zvuke sirena, kolima prve pomoći.
Na licu mjesta, dr. Knjaz uz asistenciju dviju prelijepih medicinskih sestara, svojim upitnim vještinama, ali uz blagotvorno djelovanje OptiTV-a na loš vid pacijenata, uspješno je vratio dobar vid jednoj uspaničenoj pacijentici u poodmaklim godinama.
Cjelokupna kampanja, koju potpisuje agencija Kuharić Matoš, krenula je isti dan u večernjim satima, a u tijeku je i akcija za sve korisnike OptiTV usluge koja omogućava u prva 3 mjeseca ostvarenje uštede do 600 kuna. Više informacija na www.opti.tv.
Došlo je vrijeme da gledate samo OptiTV, jer kako sama kampanja kaže: OptiTV - Bolje se vidi.
Detalje o kampanji pratite i na Facebook grupi "OptiTV - jer svi volimo fer".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati