Otac dječaka zbog kojeg opet prijete bojkotom: Ovo je linč
"PRIČE oko mog sina nisu u potpunosti istinite, svi smo izloženi linču", rekao nam je otac prvašića jedne zagrebačke škole komentirajući dopis roditelja u kojem su tražili da se njihovu djecu zaštiti od njegovog sina.
>> Roditelji djece iz škole u Zagrebu prijete bojkotom: Djeca plaču, imaju noćne more
Navode da učenik od samog početka nastave udara druge učenike i učitelja, vrijeđa ih i psuje te se često baca na pod i vrišti. Spominju i druge incidente, poput pljuvanja, bacanja tanjura s hranom i vrištanja dok ga roditelji dovode u školu.
Ostali učenici su, kažu roditelji, razvili simptome traume, poput manjka koncentracije, otpora prema odlasku u školu, bolova u trbuhu prije škole, plakanja, noćnih mora, strahova i anksioznosti.
Otac dječaka: Mom sinu je učinjena nepravda
Otac nam kaže da je izrečena gomila neistina i da se u svemu pretjeruje. Tvrdi da je njegovom sinu učinjena nepravda i da su mu nanijeli štetu i ugrozili njegovu sigurnost. Pojasnio je kako od prvog dana osjeća da njegovo dijete u toj školi ne žele i da roditelji imaju predrasude prema njegovom dječaku, koji ima teškoće u razvoju.
"On ima blage teškoće. Moj sin je hipotono dijete, to je slabost mišića, ima probleme u kretanju i probleme s grubom i finom motorikom. Od rođenja ga prate stručnjaci i specijalisti, od neuropedijatara, psihologa, defektologa, fizijatara, a u zadnje vrijeme i psihijatar, i to po našem zahtjevu", navodi.
Dodaje da je dijete prva tri tjedna bilo bez pomoćnice u nastavi i da mu je dodijeljena tek nekoliko tjedana nakon početka škole iako je odluku o tome Gradski ured donio nedugo nakon početka školske godine. Kaže da se dijete nije moglo prilagoditi jer mu škola nije na vrijeme ponudila pomoć.
"U školi su priznali da nisu dovoljno stručni"
Tvrdi da im pomoćnica u nastavi kaže da dječak sudjeluje u nastavi, prvi riješi zadatke kad je taj dan bolje koncentriran, za vrijeme tjelesnog i razredne nastave igra se s drugom djecom...
"Od rođenja ga prate stručnjaci i specijalisti, od neuropedijatara, psihologa, defektologa, fizijatara, a u zadnje vrijeme i psihijatar. Ravnateljica škole nam je navela da je dijete napredovalo, ali ne dovoljno, te da su protiv njega poduzeli daljnje korake - iako je prošlo tek tri mjeseca od početka škole", navodi.
Stručna služba škole priznala je da nisu od početka bili uključeni u pomoć kako bi se dijete bolje integriralo u razred jer kažu da nisu dovoljno stručni, pa su 17. prosinca 2024. tu pomoć zatražili u Centru za socijalnu skrb.
"Tražili su da se u stručnu službu uključi socijalni pedagog budući da oni, kako su priznali, nisu dovoljno stručni da se bave djetetom s teškoćama. Ali sad već mjesec dana iza toga traže njegovo isključenje iz razreda te upućuju zahtjev prema Gradu da se utvrdi novi primjereni oblik školovanja", kaže.
Pokrenut hitan postupak
Dodaje da su mu u školi u ovaj ponedjeljak rekli da su u petak pokrenuli hitan postupak za prijedlog određivanja primjerenog oblika školovanja njegovog sina unatoč tome što je u medicinskoj dokumentaciji stručnjaka koji ga prate preporuka da dijete ide u redovan razred s prilagodbom sadržaja i s pomoćnikom u nastavi.
Roditelji druge djece tvrde da je učenik već dva puta dobio odgodu upisa u školu. Navode i da je stručna služba druge škole u koju se pokušao upisati preporučila drugi oblik primjerenog školovanja te da su isto rješenje predložili i iz Grada Zagreba. Traže da se ponovi postupak određivanja primjerenog školovanja.
"Odgodu upisa dobio je zbog govorne apraksije, hipotonije i senzoričkih problema. Dijete je imalo drugu odgodu na izričit zahtjev roditelja iako su institucije koje su ga pratile preporučile upis već nakon prve odgode škole. Također, dijete nije starije dvije godine od ostalih prvašića, već maksimalno godinu i pol", dodaje.
"Naše dijete nije jadno"
Što se tiče izjave da udara djecu nogom u glavu, kaže da nikad nije dobio obavijest škole ili asistentice u nastavi da je njegovo dijete udarilo učenika nogom u glavu.
"Ako je tako, zašto nas stručne službe nisu zvale, zašto nije napravljen protokol?", dodaje.
"Ne želimo više da se naše dijete naziva jadnim, kako ga je nazvala jedna majka pred kamerama HRT-a. Ono je voljeno dijete koje zaslužuje da bude ravnopravan član društva, a ne podvrgnut linču kao sada", rekao nam je ovaj otac.
"Smatrao sam da je situacija pod kontrolom, svakodnevno sam obavještavan od učiteljice i asistentice o njegovom sudjelovanju u nastavi, velikom napretku oko govora, finoj motorici, shvaćanju nastave. Javlja se na pitanja učitelja i najdraži predmet mu je matematika, gdje je npr. oko oblika geometrijskih tijela riješio 16 od 20 zadataka", rekao je.
"Pomoćnica kaže da je najbolje dijete s kojim je radila"
Zaključuje da situacija izmiče kontroli.
"Sad ga žele maknuti od druge djece i uključiti u poseban razred. Mi se tome protivimo. Svi problemi koji su i bili - sad ih više nema ili ih ima u puno manjoj mjeri otkako je dobio pomoćnicu u nastavi. Ona nam govori da je naš sin najbolje dijete s kojim je dosad radila, da ga ne razlikuje od ostale djece te da mu treba vremena da se prilagodi u školi", zaključio je otac ovog dječaka.
"Apeliramo sve nadležne institucije da se uključe kako bi što prije zaštitili naše maloljetno dijete, budući su mu povrijeđena sva prava", rekao je.
Oko postupka prijedloga određivanja primjerenog oblika školovanja, ali i određenih drugih navoda koje je otac iznio, kontaktirali smo školu, no do zaključenja teksta nismo dobili odgovor.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati