Prvo jedinstveno istraživanje posjećenosti portala: Index daleko ispred svih

PREMA prvom istraživanju koje obuhvaća sve vodeće portale u Hrvatskoj, a koje je proveo Ipsos pomoću tehnologije Dotmetrics, Index.hr je u siječnju ove godine zabilježio impresivnih 272.044.420 pregleda stranica, što ga čini daleko najčitanijim portalom. Prije ovog istraživanja hrvatski portali sudjelovali su u više različitih mjerenja, ali nikad u jednom zajedničkom.
Prvi sljedeći portal ima gotovo upola manje pregleda stranica, dok drugi ima čak tri puta manje pregleda u odnosu na Index.hr.
Što se tiče jedinstvenih korisnika, Index.hr ih je u siječnju imao 1.618.468, uz više od 71 milijun posjeta, čime se dodatno potvrđuje njegova dominantna pozicija na hrvatskom digitalnom tržištu.
Izbore su svi pratili na Indexu
Prošlog mjeseca u Hrvatskoj su održani predsjednički izbori, a njih su, pokazalo je istraživanje, svi pratili na Indexu. Naime, na dan izbora u nedjelju Index je imao 10.221.886 otvaranja stranica, dok je drugi najčitaniji portal imao tek nešto više od 4 milijuna otvaranja stranica.
Dan nakon izbora, u ponedjeljak 13. siječnja, Index je imao 9.805.150 otvaranja stranica, dok je najbliži portal Indexu imao upola manje pregleda.
Kakvo je to istraživanje?
Riječ je o novom i jedinstvenom istraživanju na hrvatskom tržištu, koje je za Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača (HUDI) proveo Ipsos pomoću DotMetrics tehnologije.
DotMetrics od siječnja ove godine redovito pruža izvještaje i analize s detaljnim podacima o posjećenosti portala putem ključnih pokazatelja (KPI), poput broja pregleda stranica, ukupnog broja individualnih čitatelja, vremena zadržavanja na portalima i drugih relevantnih statistika.
DotMetrics metodologija uključuje moderno rješenje i napredne algoritme koji će omogućiti precizne rezultate posjećenosti hrvatskih portala čak i kada nestanu 3rd party cookieji na tržištu, rekli su iz HUDI-ja o istraživanju.
Index je najčitaniji i prema drugim istraživanjima
Lanjsko Reutersovo godišnje istraživanje o stanju digitalnog medijskog biznisa proglasilo je Index medijem broj 1 u Hrvatskoj. 80 posto hrvatskih građana vijesti najviše konzumira preko online medija, izvijestio je Reutersov institut za proučavanje novinarstva u svom godišnjem Digital News Reportu.
Najviše njih, 52 posto, vijesti čita na Indexu. Slijede 24sata (42 posto), Dnevnik.hr (35 posto), Jutarnji (34 posto), Tportal (28 posto), Net.hr (27 posto), Večernji (26 posto), Dnevno.hr (20 posto), Telegram (18 posto), HRT (17 posto), Slobodna Dalmacija (15 posto), Direktno.hr (14 posto), RTL (13 posto), 24 sata Express (11 posto), lokalni mediji (11 posto) i Novi list (9 posto).

bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati