Rimac u Ženevi otkriva poboljšani C_Two. Pogledajte kako izgleda
NAKON što su prošlogodišnje izdanje ženevskog autosalona uveličali premijerom C_Two, Rimac Automobili će i ove godine izlagati.
Ako je suditi po službenom priopćenju, postoje opravdani razlozi da se posjeti Rimčev izložbeni prostor. C_Two sada poprima konačan izgled, a prvi prototipovi su već u proizvodnji. Rimac će u Ženevi dati i prve naznake konačne izvedbe električnog pogona, odnosno što će to biti podvrgnuto stotinama testova u fazi certificiranja te ponuđeno u proizvodnoj izvedbi.
"Programom testiranja koji je pokrenut početkom ove godine, Rimac Automobili nastavlja s napornim radom na razvoju modela C_Two. Uvode se nove tehnologije i model prolazi kroz stotine testova i postupaka s ciljem da se ispune svi inicijalni ciljevi i globalne homologacijski uvjeti", stoji u priopćenju koje je hrvatski proizvođač električnih vozila objavio na svojim web stranicama najavljujući nastup na ovogodišnjem automobilskom sajmu u Ženevi.
Kako su objavili, Rimac C_Two je najmoćniji svjetski električki hiper-automobil koji dokazuje stručnost tehnološkog lidera iz Svete Nedelje u sustavima vozila visokih performansi. C_Two ima pogonski sustav sa četiri motora i ukupno 1914 konjskih snaga te okretnim momentom od 2300 Nm. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba mu samo 1,85 sekundi, a brzinu od 300 km/h postiže za 11,8 sekundi. Baterija kapaciteta 120 kWh omogućava domet od 550 km prema WLTP standardu (650 km prema NEDC standardu).
Ove brojke zapanjile su svijet, stoji na web stranicama Rimčeve kompanije, ali s novim razvojnim naporima C_Two će biti još napredniji. Prototipovi su u fazi proizvodnje i C_Two će uskoro dobiti svoj konačni oblik. Tijekom 2020. godine njegove će se nove performanse moći vidjeti na ulicama širom svijeta, a C_Two će pokazati koliko je daleko (i brzo) u budućnost otišla električna tehnologija.
Galaktički bijeli s duboko plavim toniranim elementima
C_Two model, koji će biti prikazan na Geneva Motor Showu 2019, izrađen je u galaktički bijeloj boji s duboko plavim toniranim elementima od karbonskih vlakana. Unutrašnjost je ručno izrađena i posebno dizajnirana, s matiranim karbonskim vlaknima koja nadopunjuju plavu kožu i kontrastne šavove. Ova specifikacija otkriva elegantni, ali i uzbudljivi profil modela C_Two.
"Kad prođemo kroz dramatični i učinkovit aerodinamički dizajn, te zaronimo ispod kože pronaći ćemo podjednako impresivnu monokoknu (samonosivu) šasiju od karbonskih vlakana koja nosi pogonski sustav. Dizajnirana i osmišljena u Rimac Automobilima, šasija modela C_Two najveća je izrađena od jednog karbonskog dijela u automobilskoj industriji s integriranom baterijom i pogonskim sustavom. Zajedno s krovom teži manje od 200 kg. Arhitektura samonosive šasije sadrži vezani karbonski krov, konstrukcijska pojačanja i deformacijske zone za udare s prednje, stražnje i bočne strane, kao i prednje i stražnje aluminijske konstrukcije za sudare. Komplet baterija od 120 kWh integralni je konstrukcijski element, koji pridonosi impresivnoj torzijskoj krutosti od 8000 kgm/deg", opis je C_Two.
Šasija je prva takve vrste izrađena od jednog komada
"Ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima i elektronički kontroliranim amortizerima omogućava mornu i ugodnu vožnju. Svaki kotač pokreće jedan od četiri električna motora, što pogonu na sva četiri kotača daje nezabilježenu razinu dinamičkog upravljanja. Monokokna šasija prva je takve vrste izrađena od jednog komada u koju je integrirana baterija kao konstrukcijski dio, a prednji i stražnji ovjes su pričvršćeni na istu karbonsku konstrukciju (bez posebnih okvira). Da bi se to postiglo, potrebna je vrlo složena konstrukcija i mješavina materijala od 2200 spojeva, 222 aluminijskih umetaka i višestrukih postupaka spajanja. Vrlo složeni dizajn i razvoj rezultiraju laganom i iznimno jakom konstrukcijom", piše na stranicama Rimca.
Rimac automobili više nisu automobilski start-up
"Projektiranje, inženjering i proizvodnja ključnih elektrifikacijskih sustava za vozila visokih performansi i dalje je misija Rimac Automobila. Tijekom 2018. godine, kompanija koja se više ne može nazvati automobilskim startupom, postala je dvostruko veća i sada isporučuje svoje baterije i pogonske sklopove, hardver i softver mnogim svojim partnerima u automobilskoj industriji, pogoneći najekstremnije izvedbe električnih vozila i hibridnih električnih hiper-vozila na tržištu. Cilj je uvijek ponuditi inovativnu tehnologiju tržištu visokih performansi, počevši s krunskim draguljem – modelom Rimac C_Two", zaključuje se u tekstu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati