Sladonia - novo ime šećera Sladorane Županja
UVIDJEVŠI važnost brandinga Sladorana Županja povjerila je Brandoctoru, specijaliziranoj agenciji za brand management da osmisli brand strategiju za njihov šećer novog imena Sladonia.
Sladorana iz Županje jedan je od tri najveća proizvođača šećera u Hrvatskoj, a na tržištu postoji više od 50 godina. Uslijed otvaranja hrvatskog tržišta, očekivane veće i snažnije konkurencije te sve većeg izvoza šećera na inozemna tržišta, tvrtka je uvidjela potrebu stvaranja snažnog branda kako bi bila što konkurentnija.
Agencija je osmislila brand strategiju za ovaj brand koja se sastoji od pozicioniranja branda, određivanja brand imidža i ciljne skupine te strateškog planiranja. Na temelju brand strategije kreirani su ime, logotip i ambalaža ovog šećera te novi logotip tvrtke Sladorana.
Sladoraninom šećeru dodijeljene su asocijacije: hrvatski, domaćeg okusa, moderan, županjski. Ime Sladonia najbolje dočarava te asocijacije i leksički je najprikladnije za hrvatsko i inozemna tržišta, a dobiveno je spajanjem riječi Sladorana i Slavonija.

bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati