Španjolska želi ograničiti čekanje na službu za korisnike na tri minute
ŠPANJOLSKA razmatra donošenje zakona kojim će primorati tvrtke da njihove službe za korisnike odgovore na pozive svojih klijenata u roku od tri minute. Vlada je odobrila nacrt zakona kojim bi se uvelo ograničenje od tri minute, kao i pravo potrošača da im se obrati osoba, a ne automat, objavio je u utorak ministar za prava potrošača Alberto Garzon.
"U pravilu vječno čekanje koje stvara frustracije je gotovo"
"U pravilu vječno čekanje koje stvara frustracije je gotovo", rekao je na konferenciji za medije. Komunalne i uslužne tvrtke morat će odgovoriti na žalbe klijenata u roku od dva sata, dodao je ministar.
Tvrtke će morati informirati o incidentima vezanima za svoje usluge na besplatnoj telefonskoj liniji koja će raditi cijelu godinu, 24 sata dnevno, te neće smjeti usmjeravati pozive na linije koje nisu besplatne.
Onima koji će kršiti zakon prijetit će kazna između 150 i 10 tisuća eura, a ona može narasti do 100 tisuća ako će problem utjecati na potrošače iz ugroženih skupina ili ako se kašnjenja ponavljaju, stoji u nacrtu zakona.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati