Sutra započinje Festo 2009.
FESTO 2009. započet će u četvrtak popodne panel raspravom o trenutnoj situaciji i budućnosti elektroničkih medija te kakve promjene se mogu očekivati obzirom na nove tehnologije. Vodeći ljudi triju nacionalnih televizija - ravnatelj HRT-a Vanja Sutlić, predsjednik Uprave Nove TV Dražen Mavrić i predsjednik Uprave RTL Televizije Christoph Mainusch te predsjednici Hurina i NUT-a, Ivan Butković i Robert Veseljak, otvoreno će razgovarati u Media korneru.
Prvi put ove godine bit će dodijeljene i nagrade Media Prix za najgledanije televizijske emisije po pojedinim kategorijama, nastale u domaćoj, hrvatskoj, proizvodnji. Samoj nominaciji prethodilo je nekoliko stručnih krugova u kojima su determinirane kategorije i po pojedinim kategorijama emisije svake od triju nacionalnih televizija. Tako je stvorena lista nominacija najgledanijih emisija po pojedinim televizijama koji konkuriraju za nagradu Media Prix. Na temelju tih nominacija, AGB Nielsen, agencija za istraživanje gledanosti televizijskog programa u Republici Hrvatskoj, sustavom peoplemetra utvrdila je najgledanije emisije po kategoriji.
Darko Buković, PR direktor manifestacije ističe da je riječ o pionirskom pothvatu čiji je rad tek započeo: "Ovo nisu konačne kategorije. Dogovoreno je da će se oformiti stručno tijelo kako bi se utvrdile i podvrste pojedinih nagrada, a sigurna je i opcija uvođenja Vox populia, tj. glasa naroda u ocjenjivanju najgledanijih emisija". U kategoriji radijskih jinglova i TV najava sudjelovala su 64 rada - 34 radijska jingla i 30 televizijskih najava. Žiri, čiji je predsjednik glazbenik i producent Dragan Lukić - Luky, a u kojem su bili i Boris Đurđević iz Colonije, Boris Dmitrović, izvršni direktor Formula filma te predstavnici Hurina i HUTa Željko Matanić i Ivanka Šimonović izrazili su zadovoljstvo kvalitetom uradaka očekujući da će te nagrade biti još jači podstrek elektroničkim medijima u samopromociji.
Na Festu 2009., u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ), krovne udruge industrije tržišnog komuniciranja koja slavi 50. obljetnicu djelovanja, očekuje se oko 800 sudionika, stručnjaka zaposlenih u oglasnim i marketinškim agencijama, marketinškim odjelima raznih medija, dizajnerskim studijima, odjelima za odnose s javnošću državne uprave, velikim poduzećima i neprofitnim organizacijama. Bit će to ponovo prilika za razmjenu iskustava, presjek dosad učinjenog te priprema za budućnost najbrže rastuće industrijske grane u posljednjih 10 godina.
Sponzorirani članak
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati