Trump koristi fotografiju s Jill Biden iz Notre-Damea za promociju svog parfema
NOVOIZABRANI predsjednik Donald Trump izazvao je pažnju na društvenim mrežama u nedjelju objavom fotografije s prvom damom Jill Biden u Parizu, koristeći trenutak za promociju svoje nove linije parfema.
Katedrala Notre Dame službeno je ponovno otvorila svoja vrata u subotu navečer u Parizu, na globalnom događaju koji je okupio svjetske lidere, članove kraljevskih obitelji i poslovne moćnike. Ovaj povijesni trenutak označava oživljavanje 861 godinu starog spomenika, pet godina nakon razornog požara.
To je bio Trumpov peti posjet Francuskoj, nakon četiri službena posjeta tijekom njegovog prvog predsjedničkog mandata, uključujući komemoracije povodom obljetnice Dana D 2019. godine, Te je godine katedrala Notre Dame i stradala u požaru.
Iako predsjednik Joe Biden nije mogao prisustvovati svečanom otvaranju zbog rasporeda, prva dama Jill Biden predstavljala je američku administraciju. Tijekom ceremonije bila je fotografirana u blizini Donalda Trumpa i svoje kćeri Ashley Biden, što je izazvalo dodatnu medijsku pažnju.
Trump koristi društvene mreže za promociju parfema
U nedjelju je novoizabrani predsjednik Donald Trump na svojoj platformi Truth Social podijelio fotografiju sebe i prve dame Jill Biden snimljenu na svečanosti u katedrali Notre Dame u Parizu, pretvorivši je u meme za promociju svoje nove linije parfema. Fotografiju je popratio natpisom: "Miris kojem vaši neprijatelji ne mogu odoljeti."
"Predstavljam vam svoje nove Trump parfeme i kolonjsku vodu! Zovem ih 'Fight, Fight, Fight', jer simboliziraju naše POBJEDE. Sjajni božićni pokloni za obitelj. Sretan Božić i Nova godina!", dodao je uz objavu.
Prema informacijama s web stranice, kolekcija uključuje četiri mirisna proizvoda, dva za muškarce i dva za žene, koji se prodaju po cijeni od gotovo 200 dolara svaki. Do nedjelje navečer su Victory Perfume i Victory Cologne, koji dolaze u posebno dizajniranim bočicama, već bili rasprodani, prenosi Newsweek.
Ovo nije prvi put da Trump svojim likom zarađuje na prodaji proizvoda, pa je tako već prodavao sve od satova do tenisica. Iako nije poznato koliko Trump zarađuje od svih svojih proizvoda i poslovnih pothvata, budući da su neki od njih suradnje s drugim brendovima, prošle godine objavljeno je da je zaradio između 100.000 i milijun dolara samo od serije digitalnih kolekcionarskih kartica. Ove godine ponovno ih je pustio u prodaju po cijeni od 99 dolara po komadu kao dio nove kolekcije nazvane America First Collection.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati