Završen očevid pada dizalice u osječkoj luci
ZAVRŠEN je očevid nesreće u staroj osječkoj luci Tranzit, u kojoj su u padu lučke dizalice ozlijeđena četiri radnika, ali uzrok nesreće još uvijek se utvrđuje, izvijestila je osječko-baranjska policija.
Glasnogovornica policijske uprave Edita Roterbauer izjavila je novinarima da će utvrđivanje uzroka ove nesreće na radu ovisiti o daljnjim izvidima, pregledima potrebne dokumentacije te provjeri načina na koji je dizalica rastavljana.
Ponovila je kako su ozlijeđeni djelatnici prevezeni u osječki Klinički bolnički centar gdje im je pružena liječnička pomoć te dodala da su na mjestu nesreće očevid obavili djelatnici očevidne ekipe, u suradnji s inspektorom zaštite na radu.
Tijekom radova je došlo do pada dizalice u Dravu
Predstavnik osječke luke Tranzit za zaštitu na radu Tomislav Nuić u izjavi novinarima izrazio je žaljenje zbog nesreće te podršku ozlijeđenim radnicima i njihovim obiteljima.
Podsjetio je kako je luka Tranzit krajem 2021. darovala lučku dizalicu gradu Osijeku, u cilju očuvanja tradicije lučke djelatnosti, koju je grad Osijek namjeravao obnoviti kao spomenik industrijskoj baštini.
Danas je bila dogovorena demontaža okretnog dijela dizalice koji nije bio dio darovnog ugovora, ali je tijekom radova došlo do nepredviđene situacije i pada dizalice u Dravu, rekao je Nuić.
Jedan radnik ima ozljede opasne po život
Iz ravnateljstva osječkog KBC-a prethodno su izvijestili da su tijekom prijepodneva dovezena četiri ozlijeđena radnika od kojih je jedan hospitaliziran jer ima po život opasne ozljede, ali je trenutno stabilno. Preostala tri radnika prema dosadašnjim saznanjima lakše su ozlijeđena, ali se još uvijek nalaze u obradi, istaknuli u KBC-u.
Pročelnik Ureda osječkog gradonačelnika Karlo Šatvar izjavio je novinarima na mjestu nesreće kako su radnici tvrtke Nexe demontirali gornji dio dizalice, sukladno ugovoru s gradom Osijekom, ali je tijekom izvođenja radova došlo do nesreće, u kojoj su stradala četiri radnika.
Pojasnio je da je tvrtka Nexe gradu Osijeku darovala donji dio dizalice, dok je gornji dio dizalice i dalje u vlasništvu tvrtke, koja je imala obvezu ukloniti ga i odvesti s gradilišta, što su jutros i pokušali.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati