Žužulovi na autocesti Rijeka - Zagreb zaradili najmanje 10 milijuna eura
TVRTKA Skladgradnja grup u vlasništvu Slavena Žužula, rođaka bivšeg ministra vanjskih poslova Miomira Žužula, kao podizvođač radova na autocesti Rijeka - Zagreb bila je angažirana na svih pet dionica od Kikovice do Stare Sušice. Dio zemljanih radova dodijeljen je tvrtki Euro constructu u vlasništvu Ive Žužula, rođaka Slavena Žužula.
Na javnom nadmetanju za izgradnju IIb faze autoceste Rijeka - Zagreb do punog profila posao je dobio konzorcij kojeg čine tvrtke Viadukt, Strabag, Hidroelektra i Konstruktor s ukupnom ponudom od 250 milijuna eura, a uz suglasnost naručitelja jedna od tvrtki koje su naknadno angažirane bila je tvrtka Skladgradnja grup, piše Novi list. Tvrtka Slavena Žužula bila je angažirana na radovima na četvrtoj dionici Delnice - Kupjak na kojoj je obavljala poslove izgradnje vijadukta Zalesina i podvožnjaka Petehovec, Velika Poljana i Dedin. Na dionici od Kikovice do Stare Sušice tvrtka je bila angažirana na izgradnji svih podvožnjaka, dva vijadukta te izgradnji usjeka na toj trasi.
Prema dokumentaciji koju posjeduje riječki list, nije moguće precizno izračunati ukupnu vrijednost radova koje je dobila Skladgradnja. U "Dinamičkom i financijskom planu izgradnje" naručitelj je procijenio da će izvođenje radova stajati oko 210 milijuna eura, ali se ne navodi cijene podvožnjaka već samo vijadukata. Prema tom planu tvrtka Slavena Žužula je samo za izgradnju Vijadukata Zalesina (5,5 milijuna eura) i Golubinjak (4,5 milijuna eura) zaradila 10 milijuna eura.
Prema informacijama lista tvrtka Euro construct na dijelu autoceste Zagreb - Rijeka bila je angažirana na izvođenju zemljanih radova. Njen vlasnik i rođak Slavena Žužula Ivo Žužul tvrdi kako njegova tvrtka samo iznajmljuje mehanizaciju i radnu snagu Konstruktoru.
Tvrtka Skladgradnja najprije se bavila antikorozivnom zaštitom brodova, a prije toga je živjela od koperantskih poslova u Brodosplitu. Novi list tvrdi kako su rodbinske veze Slavena Žužula s bivšim ministrom Miomirom Žužulom utjecale i na imenovanje pojedinih članova uprave, kao i na imenovanje sada već bivšeg predsjednika Uprave Gorana Vukasovića. 2003. dok se tvrtka bavila isključivo antikorozivnom zaštitom brodova zapošljavala je 150 djelatnika, a danas ih ima oko 800.

bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati