Ministarstvo prometa, pomorstva i infrastrukture trebala je biti ishodišna točka za mnoge Vladine projekte, no vrlo brzo se otkrilo kako je riječ u crnoj rupi. U toj rupi smjestio se Milanovićev "wannabe" nasljednik Siniša Hajdaš Dončić. Iako mu je bio prioritet, nije uspio do kraja izgurati projekt monetizacije autocesta. Za to je bio spreman i ponuditi ostavku, no i nakon propasti nije odstupio.
"Vodio sam projekt monetizacije godinama i primam za to najveće udarce. Ako se na kraju odustane, unatoč tome što bi ponuda bila dobra za RH, zahvalit ću se i prije kraja mandata otići. Ali neću od toga raditi cirkus ni sazivati konferencije za novinare", govorio je Hajdaš Dončić. Poslije se toga nije ni sjećao.
Jedva se izvukao iz posla s privatizacijom s HŽ Cargom taman da ne postane predmet interesa Interpola. Pokušao je uvaliti, odnosno prodati Croatia Airlines, no ni tu mu nije pošlo pod rukom. Tu je tek koncesija na Zračnu luku Zagreb, no i tu bi netko mogao postavljati nezgodna pitanja jer ono što je na kraju potpisano baš se i ne podudara s onim što je stajalo u javnom natječaju.
Vrludanje oko Pelješkog mosta ima-nema teško da bi mogli i opisati. Hajdaš Dončić zbilja je briljirao od povezivanja otoka s trajektima do toga da je na temu autoceste do Dubrovnika odbrusio da ne mora svaki kokošinjac imati autocestu.
Hajdaš Dončić na skijanje odlazi s Milanovićem, a rado se gosti na račun državnog proračuna. Družina na čelu s ministrom Hajdaš Dončićem u splitskom restoranu Zrno soli potukla je gotovo 4 tisuće kuna oborite ribe, s tim da je još planulo 700 kuna škampa po želji. Pio se fini Pošip, pet boca je došlo 1.500 kuna, dok su se za desert zasladili sa čokoladnom tortom po cijeni 40 kuna komad. Suma sumarum 9.575. kuna. Sve skupa, 9 i pol tisuća kuna. Platili smo mi.
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti