Screenshot: YouTube
RIVALSTVO Audija i BMW-a traje deset i više godina, a sada su se obračunali i na sjeveru Afrike.
Nakon što su uspjeli zavaditi američke poklonike, sada se ista receptura ponavlja i na sjeveru Afrike. Naravno, duhovitost je na prvom mjestu i ništa se ne uzima za zlo. Ovdje je prvi krenuo BMW, odnosno njegov distributer Ben Jemâa Motors koji je nedaleko Audijeva salona postavio reklamu s natpisom "Nikad nije kasno da se predomislite".
Na odgovor Audija nije trebalo dugo čekati. U blizini je osvanula reklama distributera cjelokupne VW grupe, na kojoj je u natpis ubačen logo Audija, a doslovan prijevod bio bi: "Looool, mi ne mijenjamo marku koja pobjeđuje".
U iščekivanju novog nastavka reći ćemo kako je BMW prošle godine prodao gotovo 2,1 milijun vozila, dok je Audi uspio prodati nepunih 1,9 milijuna. A najbolji je premium brend dakako bio Mercedes s 2,3 milijuna.