Kineski odgovor Tesli stiže u Europu. Ovo su detalji i cijene

Foto: Xpeng

Kineski proizvođač električnih automobila Xpeng počeo je u Europi zaprimati narudžbe za svoj model G6. Električni SUV nalik kupeu sada je dostupan u Nizozemskoj, Norveškoj, Danskoj i Švedskoj i jeftiniji je od Teslinog modela Y.

U Nizozemskoj osnovna cijena iznosi 42.990 eura. Model Y sa stražnjim pogonom i manjom baterijom u Nizozemskoj se prodaje po cijeni od 45.990 eura. Model Y s pogonom na stražnje kotače najvećeg dometa košta od 49.990 eura, najjeftinija verzija s pogonom na sve kotače u Nizozemskoj ima cijenu od 52.990 eura.

U Norveškoj je cijena 34.700 eura, u Danskoj 45.600 eura. U Švedskoj cijena kreće od oko 45.500 eura. Razlike u cijeni se najvećim dijelom mogu objasniti razlikom u porezima.

Zadana boja za Xpeng G6 je Arctic White. Model je također dostupan u drugim bojama, ali uz nadoplatu. Ponuđene boje uključuju Graphite Gray, Midnight Black, Silver Frost ili Fiery Orange. Što se interijera tiče, kupci mogu birati između crne i sive. G6 ima 20-inčne aluminijske naplatke, a može se naručiti i s kukom za prikolicu.

Brojne sličnosti s Teslinim modelom Y

G6 je Xpengov peti model i treći koji se nudi u Europi. Model standardno ima pogon na stražnje kotače, no može se naručiti i s pogonom na sve kotače. Osnovni model proizvodi 190 kW i 440 Nm, a model s pogonom na sva četiri kotača proizvodi 350 kW i 660 Nm. U ovom drugom slučaju o 0 do 100 km/h trebao bi ubrzati za četiri sekunde. Navodno sve verzije mogu postići brzine do 200 km/h.

Kupci modela G6 imaju izbor između manje LFP baterije od 66 kWh, koja bi trebala omogućiti domet do 435 kilometara, što je usporedivo s modelom Y sa stražnjim pogonom, te veće NCM baterije s 87.5 kWh s dometom od 550 do 570 kilometara.

Međutim, velika baterija standardna je za vozila s pogonom na sve kotače. Proces punjenja od 10 do 80 posto trebao bi trajati "manje od 20 minuta". 

G6 je dugačak 4.75 metara, širok 1.92 metra i visok 1.65 metara. To znači da model gotovo potpuno odgovara dimenzijama Teslinog Modela Y, koji je samo 2.5 centimetra niži.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.