TIJEKOM 1970-ih je uz Ferrari i Lamborghini mogla stati još jedna talijanska zvijer. Bio je to De Tomaso i njegova Pantera koja se proizvodila sve do 1993. godine.
Supersportaš amerikaniziranog izgleda nastao je početkom 1970-ih i na cestama se zadržao puna dva desetljeća. Pokretao ga je moćni Fordov 5.8 V8 s oko 350 KS što je tada bilo sasvim dovoljno za performanse dostojne najboljih svjetskih igrača.
A priča o De Tomasu postaje zaguljena u novom mileniju. Tvrtka je osnovana 1959. godine u Modeni od strane Alejandra de Tomasa. Prestankom proizvodnje Pantere tvrtka koja je bila vlasnik i Maseratija (1975.-1993.) tonula je sve niže da bi konačno bankrotirala 2015. godine, a ostatak je pokupila jedna kineska kompanija za 1,2 milijuna dolara.
Ali u tu priču ulazi Roland Gumpert, ime koje stoji iza Apolla i kasnije tvrtke Apollo Automobil. I ova tvrtka, usprkos stvaranju jednog od najbržih sportskih automobila današnjice, i to ne samo na ravnici, propada negdje 2013. godine. Međutim, ovu kompaniju tri godine kasnije spašava Ideal Team Venture iz Hong Konga i pokreće razvoj novog automobila, Apolla IE pokretanog V12 monstrumom. Tvrtka egzistira i danas. A ista ta tvrtka je 2016. kupila De Tomaso.
Prošle godine ime De Tomaso je registrirano u Velikoj Britaniji, a sada na 60. godišnjicu osnutka dolazi vijest kako se De Tomaso vraća. Prvi nastup imat će 4. srpnja na Festivalu brzine u Goodwoodu, a automobil koji dovode je još uvijek skriven iza kamuflaže i oznake Project P.