Ford Interceptor: Povratak Mad Max-a

NISMO morali dugo čekati da nam Ford ponudi još jednu američku ikonu u novom izdanju. Iza imena Interceptor krije se četiri-vratna sportska limuzina inspirirana Mustangom što je više no dovoljno da zaokupi pažnju brojnih obožavateljia muscle-car filozofije.

Svojevrsni derivat prije predstavljenih studija Interceptor je tipični predstavnik američkog poimanja kulture sportskih limuzina. Elegantan poput kauboja u kazalištu, Interceptor se razmeće sirovom snagom u svakom pogledu. Sasvim je jasno da konstruktorima nije bilo važno kako će se automobil ponašati u slučaju naleta na drugog sudionika u prometu, a kamoli pješaka. Uostalom, prednji kraj vozila više odgovara kakovom terencu, možda šefovskoj studiji (Ford F-250 Super Chief) s prethodnog NAIAS-a.


S druge strane vozač za upravljačem ovog automobila definitivno ima dojam nadljudske moći. Pet metara lima i tek minimalne bočne staklene površine dodatno naglašavaju osjećaj, dok zatezači pojaseva s četiri točke učvršćenja i integriranim zračnim jastukom to u praksi i potvrđuju.

Automobil je jednako "blagonaklon" i prema bližoj okolini. Motor je posuđen od natjecateljskog Mustanga (V8 Cammer), a karakterizira ga radni volumen od pet litara. 294 kW/400 KS maksimalne snage i stražnji ispušni topovi nadglasat će i najglasnije ekologe. A ako to ne uspije onda će možda činjenica da motor po potrebi koristi etanolsko gorivo.


Pogon je stražnji, a mjenjač ručni sa šest stupnjeva prijenosa. Kad je u pitanju vanjština svakako valja spomenuti još dvije činjenice. Prva su 22-inčni kotači, a druga unikatna nijansa plave boje (deep blue). Iako se radi o automobilu s tlocrtnom površinom (duljina x širina: 5,12 x 1.94 m) od 2,65 primjeraka Smarta, mnogi bi rado vidjeli Fordovu krstaricu i na europskim cestama.

M.N.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.