Hoće li internet ubiti velike autosalone?
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Volvo
IZRAVNI kontakt proizvođača i klijenta putem društvenih mreža, ali i izuzetno visoke cijene izlaganja na velikim salonima dovele su u pitanje smisao održavanja tradicionalnih salona automobila.
Prva izbivanja velikih igrača sa autosalona dogodila su se prije desetak godina. Svi se dobro sjećamo propasti zagrebačkog salona, ali i skromnih izdanja salona u Tokiju, Detroitu i drugdje. No, tada je uzrok bila kriza, a sada su tu novi čimbenici.
Prvi veliki salon koji nam dolazi je onaj u rujnu, a radi se o frankfurtskom autosalonu. Iako se radi o jednom od najvećih i najposjećenijih auto događaja nesudjelovanje je najavilo nekoliko proizvođača. U Frankfurt tako ne dolaze Alfa Romeo, DS, Fiat, Infiniti, Jeep, Mitsubishi, Peugeot, Nissan i Volvo, što je prevedeno u brojeve oko 20% europskog tržišta.
O ovom problemu piše i Automotive News Europe, a kao bitni čimbenik ističe upravo cijenu izlaganja, odnosno omjer cijene i efekta. Najkraće rečeno, proizvođačima je teško opravdati toliki trošak i kvantificirati efekt na prodaju.
Generalni je dojam da danas klijenti radije istražuju automobile online, ali i u direktnoj interakciji s proizvođačima. Jednostavno nema smisla trošiti milijune na statičko izlaganje, kada za osjetno manje novaca može snimiti promo film i targetirano usmjeriti putem društvenih mreža.
Također, sve više proizvođača za promociju novih modela bira spontanije događaje u vlastitoj režiji. Tako je Audi u Barceloni predstavio A8, a Jaguar novi E-Pace. S druge strane, veliki događaji na otvorenom su sve popularniji, a najsvježiji primjer za to je Festival brzine u Goodwoodu. S 200.000 posjetitelja imao je veći doseg na društvenim mrežama od jednog Frankfurta koji je u pravilu privlačio gotovo milijun posjetitelja. Istovremeno je Goodwood za izlagače i do tri puta jeftiniji.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati