Kako im je uspjelo? Ova je marka najprodavanija u Stellantisu
IAKO u Americi gotovo da i nije prisutna, a u Europi joj ne cvjetaju ruže, ova marka je jedna od najzaslužnijih za Stellantisov uspjeh.
Vjerovali ili ne, govorimo o Fiatu, talijanskoj marki koja se ovih godina pokazala i više no žilavom. Prva je od 14 Stellantisovih marki koja je dogurala do više od 1.2 milijuna primjeraka, a prisutna je na čak tri kontinenta te je najprodavanija u četiri zemlje.
Zvuči nevjerojatno, posebno kad se uzme u obzir da je u SAD-u Fiat prodao tek 1524 automobila, a na europskom tržištu (EU+EFTA+UK) je prodao tek 304.066 primjeraka i ostvario pad od 20.4%. Ključ uspjeha je Brazil, tržište na kojem je završila gotovo polovica proizvedenih Fiata.
Upravo tako, Fiat je u Brazilu prodao 521.000 automobila i ostvario tržišni udio od čak 20.9%. Maleni pick-up model Strada je najprodavaniji s čak 144.000 prodanih primjeraka. Prevedeno, svaki treći Fiat prodan prošle godine u Brazilu bio je upravo Strada.
Drugo domaće tržište gdje je Fiat razvalio bila je, potpuno očekivano, Italija. I svoj uspjeh od 190.000 prodanih primjeraka uz tržišni udio od 10.8% može zahvaliti vremešnoj Pandi. Talijani su kupili čak 102.000 primjeraka ovog modela predstavljenog prije 14 godina.
Fiat je jednako uspješan bio i u Turskoj, gdje je zauzeo 11.2% tržišnog udjela, a najpopularniji bili su Tipo i Fiorino. Još 64.000 primjeraka marka je prodala u Alžiru, gdje je ostvaren tržišni udio od nevjerojatnih 62%.
Iako se električni 500e ne prodaje najbolje, u Fiatu mogu biti optimistični. Trenutačno se traže simpatični i nadasve jeftini automobili, a tu Fiat ima što ponuditi. Pritom uz model 600 valja računati na potpuno novu Grande Pandu, kao i na još nekoliko zanimljivih modela.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati