Mahindrin novitet promašenog dizajna
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Mahindra, YouTube
KAO što smo najavljivali Mahindra je lansirala svoj prvi crossover od kojeg očekuju čuda, no jedino realno je da će ovaj model biti u najblažu ruku predmet ismijavanja.
Ne ulazeći u kvalitete automobila možemo samo konstatirati kako je dobro da je Mahindra pod svoje okrilje uzela Pininfarinu, pa ubuduće nećemo morati gledati ovakve automobile nekonvencionalnih proporcija.
U redu, taman i da prihvatimo kako je ovo primjer gdje je funkcija ispred forme, teško ćemo progutati Mahindru i njeno objašnjenje da iza kratice KUV stoji "Kool Utility Vehicle".
A kad smo kod funkcije Mahindra je ovu 3.675-metarsku kutiju na kotačićima odlučila ponuditi i u konfiguraciji sa šest sjedala i prtljažnikom od 243 l.
Što se pak dizajna tiče, najobjektivniji komentar bio bi da se često ovakve proporcije ne susreću, a dodatni uteg mogli bi biti dizajnerski elementi sa Ssangyonga koji baš i nije poznat po manekenima.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ono što ćemo ipak morati pohvaliti je da Mahindra sa ovim modelom lansira novu seriju mFalcon motora. Čini ju 1.2 trocilindrični benzinac sa 83 KS i 115 NM, odnosno dizelaš iste veličine i broja cilindara sa 78 KS i 190 Nm. Mjenjač je u oba slučaja ručni s pet stupnjeva prijenosa.
Pomalo neočekivano ABS i EBD su dio serijske opreme, a top izvedba se isporučuje sa dvostupanjskim zračnim jastucima, potpunom elektrifikacijom i multimedijskim sustavom.
Red je reći i kako je početna cijena za KUV100 na indijskom tržištu oko 6.500 USD.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati