Mercedes i Lexus više nisu najpopularnije luksuzne marke
VELIKA promjena na jednom od najvećih tržišta luksuznih automobila.
S 324.826 prodanih primjeraka u 2019. godini BMW je postao najprodavaniji luksuzni brend na tržištu novih automobila u SAD-u. Posljedica je to rasta od 4,4% u odnosu na godinu prije, a najviše zasluga za uspjeh ide na račun tzv. SAV (sport activity vehicle) modela, i to X3, X5 i X7. Crossoveri su tijekom zadnjih 12 mjeseci zabilježili rast prodaje od čak 35,5% u odnosu na godinu prije.
Također, nova serija 3 bilježi rast, ali prodaja osobnih automobila je ipak u padu, i to od 14,4% (165.549 primjeraka).
Prodaja Mercedesa stagnira na razini 2018. – prodana su 316.094 primjerka. Pritom je i kod Mercedesa prodaja osobnih automobila u izraženom padu. Primjerice, prodaja CLA pala je za 45%, S klase za 16,4%, C klase za 18,6%, itd. Svijetle točke su A klasa te AMG GT 4-Door zbog kojeg je prodano čak 4208 GT-a ili čak 175,9% više. Crossoveri, pak, stoje vrlo solidno. Jedino je GLA pao, dok je G klasa skočila za čak 85,1%.
Na trećem mjestu je Lexus s ukupnom prodajom od 298.114 primjeraka, što je neznatan pad u odnosu na godinu prije. I ovdje klasične limuzine bilježe pad pa je tako prodaja model IS pala 35%, GS za 48,8%, a LS 40,6%. Crossoveri su bili nešto bolji, a odlično je prošao novitet, model UX.
Recimo i kako je na četvrtom mjestu Audi s 224.111 prodanih primjerka, a slijede Acura sa 157.246 i Cadillac sa 156.246 prodanih primjeraka. Najveći pad bilježi Infiniti, kojem je na godišnjoj razini prodaja pala čak 21,1%.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati