Ništa od Renaultovog retro modela 17: "To je za ljude koji kupuju Vogue"
RENAULT nema planove staviti svoj upečatljivi koncept 17 u serijsku proizvodnju te će se početi udaljavati od retro dizajna sada kada je obnovio neke od svojih najprepoznatljivijih modela.
Koncept 17 Electric Restomod nedavno je predstavljen kao reinterpretacija manje poznatog coupéa iz 1970-ih, s moderniziranim izgledom, novom karbonskim šasijom i stražnje postavljenim električnim motorom snage 200 kW (270 KS).
"To su auti za ljude koji kupuju Vogue ili čitaju Monocle"
Postojale su spekulacije o mogućnosti da ovaj model postane serijski automobil, no šef dizajna Renault Grupe, Laurens van den Acker, opovrgnuo je te tvrdnje.
"Koncept 17 je stvoren u suradnji s dizajnerom Orom Itom. Dizajniran je samo da privuče pažnju. Slično kao koncept Twingo prošle godine i model 4 koji je dizajnirao Matthieu Lehanneur, tvorac baklje za Olimpijske igre 2024", rekao je van den Acker.
"To nisu automobili za vas", rekao je novinarima na sajmu automobila u Parizu. "To su automobili za ljude koji kupuju Vogue ili čitaju Monocle."
"Ako želite Modus, još uvijek ga možete kupiti rabljenog"
Odgovarajući na pozive da Renault stavi verziju modela 17 u prodaju, Van den Acker je naglasio da nisu svi povijesni Renault modeli popularni kao novi 4, 5 i Twingo.
"Idealizirate prošlost. Sada gledamo te automobile i kažemo pogledajte kako su sjajni, ali, iskreno, postojali su izazovi s njima", rekao je, referirajući se na 17, koji je imao relativno kratak životni vijek i nije bio osobito popularan.
Šanse za oživljavanje modela kao što je limuzina Safrane su minimalne, sugerirao je Van den Acker, a iako su "neki ljudi zaista voljeli" Avantime iz 2000-ih, kratkotrajni dvovratni MPV neće se vratiti.
I dok postoji interes za oživljavanje nekih recentnijih Renault modela, to nije do te mjere da bi tvrtka razmotrila sve opcije.
"Zašto ne napravite novi Modus?" ljudi ga pitaju, rekao je Van den Acker. "Ako želite Modus, još uvijek ih možete kupiti rabljene."
"Petica je pomalo konceptni auto u stvarnom životu"
Obnavljanje povijesnog modela je težak proces, objasnio je, te da bi bili uspješni, takvi retro modeli moraju imati univerzalnu privlačnost, a ne samo govoriti entuzijastima.
"To su teški automobili u smislu da su ili pogodak ili promašaj: ili pogađaju bit ili ne."
Cilj Renaulta s modelima 4, 5 i Twingo je privući širu publiku, čak i one koji se ne sjećaju originalnih modela i za koje ta imena nemaju značaj.
"Možete ga voljeti i ako ne znate točno originalni automobil", rekao je o modelu 5. "Način na koji se vozi, velike gume... To je pomalo konceptni automobil u stvarnom životu."
"Za one koji ga se sjećaju, dali smo im sve što vole, a za one koji ne mare, to je samo lijep automobil."
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati