Revolucionarni električni Volkswagen zove se ID.3, dostupan i u Hrvatskoj
U VOLKSWAGENU očekuju da će prvi model iz ID obitelji donijeti renesansu. Cijena je jedan od glavnih razloga za optimizam.
Prvi električni model iz Volkswagenove ID obitelji konačno je dijelom razotkriven, barem ono što može i po kojoj cijeni će se prodavati. Prvi je to električni kompakt konkurentne cijene iz neke europske kompanije i time prvi konkurent starosjediocima poput Nissana Leaf i osjetno novijeg Tesle Model 3.
Ime mu je ID.3, a brojčana oznaka asocira na kompaktni segment, ali i redni broj revolucionarnih modela. Nakon Bube i Golfa, ovo je treći model iz Wolfsburga koji donosi revoluciju u autoindustriji, kažu u Volkswagenu. A ona se krije u činjenici da se radi o električnom kompaktu pristojne prostranosti i dosega te vrlo konkurentne startne cijene. Radi se o modelu duljine oko 4,25 metara s razmakom između osovina na razini Passata te gotovo monovolumenskom formom.
Automobil je moguće od danas rezervirati putem weba, na adresi www.volkswagen.com/id-prebooking, i to uz registraciju i depozit od 7.500 kn. Model je dostupan u 29 zemalja Europe, pa tako i Hrvatskoj. Time se dobiva mjesto za kupovinu 1ST specijalnog izdanja limitiranog na 30.000 primjeraka. Zasad je poznato da tu govorimo o bateriji srednje veličine u ponudi modela s dosegom od 420 km po WLTP-u. Cijena tog modela je ispod 40.000 eura s uključenih 2.000 kWh "punjenja" putem kućne aplikacije i javnih punionica. Nudit će se četiri boje i tri verzije pa uz 1ST sa serijskom navigacijom, stižu 1ST Plus (IQ) i 1ST Max (panoramski krov, AR head-up proširene stvarnosti)
U Volkswagenu kažu kako će početna cijena modela ID.3 biti ispod 30.000 eura. Proizvodnja kreće krajem godine, a prvi primjerci kupcima će biti isporučeni polovicom iduće godine. Planirana godišnja naklada je oko 100.000 primjeraka.
U Volkswagenu pritom najavljuju svoj cilj, a to je pozicija svjetskog predvodnika u ponudi električnih automobila s bar 20 električnih modela do 2025. godine.
Podsjetimo, Volkswagen je predvidio tri izvedbe sa stanovišta dosega, s baterijama od oko 60, 80 i 110 kWh, te dosegom od 330, 420 i 550 km. Maksimalac će biti do 160 km/h po zadnjim informacijama, a top izvedba će 100 km/h hvatati za 5 sekundi.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati