Stellantis ne odustaje: Sada ide protiv Bentleyja i Rolls-Roycea
PRESTIŽNA marka iz ponude Stellantisa usprkos porazima ne odustaje, sada napada još opasnije igrače.
Upravo tako, iz koncerna su objavili da će nakon neuspjeha u odmjeravanju snaga s njemačkim triom novi model pod njihovom luksuznom markom pokušati nemoguće, ugroziti proizvođače najluksuznijih automobila kao što je Bentley.
"Želimo postati Louis Vuitton automobilske industrije"
I pritom ne mislimo na Maserati, već na marku koja svoje ime većim dijelom duguje kultnom automobilu s početka druge polovice prošlog stoljeća. DS Automobiles je još uvijek prisutan, a nedavno je najavljen novi model. Iza No8 se navodno krije vrhunski luksuz, posebno kad je interijer u pitanju.
Koliko daleko idu DS-ove aspiracije, najbolje je opisao Thierry Metroz, šef dizajna tvrtke, rekavši da oni žele biti "Louis Vuitton automobilske industrije". Teške riječi, posebno jer DS u posljednjih 15 godina, otkako je prisutan, nije u tržišnom smislu puno napravio.
Primjera radi, DS je prošle godine pao na europskom tržištu za 22% i prodao tek 37.480 automobila. Čak je i Lancia s jednim modelom postigla gotovo isti rezultat. Sada Francuzi žele više, doduše, vjerojatno ne u pogledu prodaje, već u pogledu ponude.
Ulaze u svijet najvišeg luksuza, a No8 je najava nove linije proizvoda. DS vjeruje da je sa svojim najnovijim proizvodom u rangu s premium rivalima kao što su Audi, Mercedes i BMW. Krajnji cilj brenda Stellantis je s vremenom zakoračiti u ultraluksuzni segment, koji trenutačno zauzimaju marke kao što su Bentley, Maybach i Rolls-Royce.
Thierry Metroz je pojasnio planove marke tijekom intervjua za Autocar na sajmu automobila u Bruxellesu. "Mi smo premium, ali naša je misija biti više od premiuma. Željeli bismo pokušati dotaknuti osjećaj luksuza." Konačno je rekao da njegov brend želi postati "Louis Vuitton automobilske industrije".
No8 je poput Bentleyja
A kad se uspoređuje s Bentleyem Metroz prvenstveno misli na interijer. Kaže kako je "to vrlo luksuzan interijer. U usporedbi s našim njemačkim konkurentima, radi se o kvaliteti materijala i detaljima interijera... više je kao Bentley. Nije Bentley, naravno, ali vrsta inspiracije je više Bentley ili Rolls-Royce nego Audi ili Volkswagen."
Pritom je Metroz realan i kaže da je potrebno vrijeme kako bi se neki proizvođač mogao pozicionirati u tako zahtjevnoj niši, možda i više od 20 godina. Stellantis će pomoći, ali DS tu mora napraviti dodatan iskorak, poručuje Metroz.
No8 je, izgleda, početak, a potom dolaze vjerojatno No4 i No7 kao nasljednici za DS4 i DS7. Svi će navodno biti isključivo na struju, što je i razumljivo s obzirom na to da koncern i nema jako konkurentne motore spremne za ovu najvišu klasu. 14 marki je pod Stellantisovom kapom i zasad su sve sigurne.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati