Treća sezona Bijelog lotosa pokrenula novi trend

TREĆA sezona Bijelog lotosa (The White Lotus) pokrenula je novi globalni trend. Naime, otkako je prva epizoda premijerno prikazana prošlog mjeseca, došlo je do nevjerojatnog porasta u interesu za učenjem tajlandskog jezika.
Internetska pretraživanja za "White Lotus jezik" porasla su za 523 posto, a guglanje "lekcije tajlandskog jezika" poraslo je za 455 posto. Ovi postoci naglašavaju izravnu korelaciju između hit serije i fascinacije tajlandskim jezikom.
Efekt Bijelog lotosa
Rastući utjecaj emisije na učenje jezika naglašava širi trend: moderni putnici traže više od samo iskustva koje mogu prikazati na Instagramu. Žude za učenjem kulture.
Kako fascinacija serijom raste, tako raste i želja učenjem o tajlandskoj kulturi i jeziku koji je prikazan u Bijelom lotosu. To bi moglo dovesti do dubljih iskustava putovanja.
"Više nego ikad, putnici shvaćaju da učenje lokalnog jezika može dramatično poboljšati njihovo iskustvo. To je znak poštovanja i način povezivanja s lokalnim stanovništvom", rekla je Ana Pyshna iz Preplyja, internetske stranice za učenje jezika.
"Dok se Tajland priprema za turistički procvat nakon Bijelog lotosa, mnogi posjetitelji shvaćaju da učenje tajlandskog nije samo novost, već je nužnost za one koji žele otići dalje od popularnih točaka i autentično istražiti zemlju", dodala je.
Želje gledatelja potpuno suprotne likovima u seriji
Anna sugerira da za razliku od europskih destinacija, gdje se uvelike govori engleski jezik na turističkim područjima, Tajland predstavlja "jedinstven izazov za putnike".
"Izvan velikih hotela i odmarališta, tajlandski je primarni jezik, a poznavanje čak i osnovnih fraza može biti od nevjerojatne pomoći", nastavila je.
"Ova promjena predstavlja rastući osjećaj odgovornosti među putnicima da se pažljivije bave mjestima koja posjećuju, što je oštra suprotnost privilegiranim turistima prikazanim u Bijelom lotosu", zaključila je.

bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati