Zagreb izvukao hrvatski turizam; Samo za Advent zaradio preko 12 milijuna eura
Foto: Shutterstock
TIJEKOM Adventa Zagreb su okupirali stranci, što se itekako dalo primijetiti u šetnji strogim centrom. Došlo ih je čak 21 posto više nego prošle zime pa je ostvareno 101 tisuće noćenja.
Ako se uzme u obzir da prosječan hotelski gost dnevno potroši 123 eura dolazi se do brojke od preko 12, 4 milijuna eura koliko je Zagreb utržio samo tijekom Adventa, a još nisu uzeti u obzir jednodnevni posjetitelji.
Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) itekako ima razloga za zadovoljstvo što su i potvrdili predstavljajući rekordne brojke za cijelu 2014. godinu na današnjoj konferenciji za medije.
Posebno rekordan kolovoz
Direktorica TZGZ Martina Bienenfeld istaknula je da je Zagreb imao rekordan broj gostiju u 2014. godini kad je glavni grad Hrvatske posjetilo 910.988 turista koji su ostvarili gotovo 1,6 milijuna noćenja. Posebno rekordan bio je kolovoz u kojem je došlo 181 tisuća turista.
"Ljetni mjeseci u Zagrebu su sad izuzetno posjećeni što nije bio slučaj ranijih godina. Posebno uspješan bio nam je i Advent. Došli su nam svi gosti iz zemalja gdje smo posebno reklamirali Advent kao što su Italija, Slovenija, Srbija, BiH i Južna Koreja", rekla je Bienenfeld.
Dodala je kako je Zagreb drugu godinu za redom predložen kao kandidat za najbolju europsku turističku destinaciju na koju je uvršten prema podacima Eurostata.
Lani je, podsjeća, Zagreb bio na 2. mjestu najboljih destinacija nakon Porta.
Brojni noviteti
Direktorica Instituta za turizam Sandra Čorak naglasila je pak da je gradski turizam u Zagrebu prošlu sezonu izvukao cijeli hrvatski turizam.
"Kako bi dodatno unaprijedili ponudu pustili smo u opticaj aplikaciju Voice guide sa 188 malih priča o Zagrebu kako bi dodatno zaintrigirali goste", rekla je Čorak.
Novitete TZGZ predstavio je i Zlatan Muftić, direktor Kongresnog ureda TZGZ koji je istaknuo da uskoro postavljaju nove web stranice TZGZ-a koje će potpuno zamijeniti strukturu i usmjerenje prema korisnicima od dosadašnjih.
Luka Benko, direktor pravnih poslova u TZGZ najavio je i potpuno novu brošuru "Weddings in Zagreb" koja će turiste upoznati sa cijelom turističkom i ugostiteljskom ponudom. Na taj način Zagreb će se promovirati i kao destinacija poželjna mladencima.
Najbrojniji gosti iz Južne Koreje
Uskoro, nakon pune tri godine izlazi i poseban prilog Time out Zagreb, a pokreću se i turističke novine Zagreb 4 you.
Svi ovi noviteti dodatno bi trebali Zagreb učiniti poželjnijom destinacijom kako za odmor tako i za poslovni segment turizma.
Nadaju se kako će Zagreb ove godine premašiti milijun turista budući da su se lani jako približili ovoj brojci. Najviše dolazaka zabilježeno je iz Južne Koreje, Njemačke, Italije, SAD-a i Japana.
Sve je veći broj turista s dalekih destinacija, a taj trend planiraju nastaviti i u ovoj godini. Što se pak noćenja tiče na prvom su mjestu Nijemci, a potom slijede Amerikanci, Talijani, gosti iz Južne Koreje te Velike Britanije.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati