Gejmeri godišnje izgube 912 sati sna, otkriva istraživanje
SAMO u Velikoj Britaniji je 32 milijuna gejmera. Stručnjaci s GamblingDeals.com zbog toga su odlučili doznati koliko vremena ljudi troše na igranje i koji dio njihovog života zbog toga najviše ispašta.
Ispitali su 7933 osobe o navikama igranja i došli do nekih zanimljivih spoznaja.
Najčešće korištena konzola među gejmerima je PlayStation, koji koristi 41 posto ispitanika. Slijede Xbox s 38 posto, PC sa 17 posto, dok 4 posto kaže da koriste alternativne uređaje.
Gejmeri u prosjeku u danu igraju igrice pet do šest sati. To je otprilike 35 do 42 sata tjedno, odnosno više od 1820 sati godišnje.
The National Sleep Foundation kaže da bi ljudi trebali spavati 7 do 9 sati u danu, ali 51 posto gejmera spava tek 5 do 6 sati, što znači da godišnje izgube 912 sati sna.
"Alarmantan je podatak da ljudi toliko sna gube zbog igrica, posebno kad imamo na umu koji su zdravstveni rizici nedostatka sna. Neprospavane noći mogu pojačati loše raspoloženje i smanjiti fokusiranost. Također, manjak sna povećava rizik od pretilosti, srčanih bolesti i dijabetesa te smanjuje životni vijek", kazao je stručnjak za spavanje Alex Ion.
Najpopularnije igre među gejmerima su Minecraft (21 posto), Rust (17 posto), Fortnite (14 posto), Among Us (12 posto) te Call of Duty: WarZone (10 posto).
Stručnjaci su odlučili doznati i utječe li igranje igrica na mentalno i tjelesno zdravlje gejmera. Čak 62 posto ispitanika je priznalo da se znalo dogoditi da zbog igranja preskoče odlazak u školu ili na posao.
"U prosjeku dnevno potrošim 7 do 8 sati na online igranje. Kad sam bio mlađi, znao sam igrati par dana. Sada, zahvaljujući online seminarima i predavanjima, mogu igrati u pozadini", kazao je 21-godišnji student James.
No kod mnogih gejmera počeli su se javljati i tjelesni problemi. Mnogi su priznali da nakon dugog igranja pate od nesanice (73 posto) i noćnih mora (76 posto).
Pet najčešćih tjelesnih problema među gejmerima su bol u leđima (30 posto), suhe oči (26 posto), grčevi u rukama (18 posto), glavobolje (11 posto) i nedostatak koncentracije (8 posto).
I za kraj, na upit jesu li pandemija koronavirusa i lockdown utjecali na navike igranja, 80 posto gejmera priznaje da pred ekranima provode dva do tri sata više nego prije.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati