Bez obzira na teško djetinjstvo i odbijanja, ustrajnost i odlučnost doveli su je do ovoga
Screenshot: YouTube
MISTY COPELAND počela se baviti baletom u prekasnoj dobi da bi postala vrhunska balerina. Barem su joj tako poručili u odbijenici s baletne akademije koju je dobila s 13 godina.
U međuvremenu ona je 2007. godine postala prva crnkinja koja je u proteklih 20 godina zaradila status solista u prestižnom American Ballet Theatreu. A sve je to postigla nakon teškog djetinjstva u kojem je živjela u siromaštvu i disfunkcionalnoj obitelji, bez obzira na to što je u pitanju balet u kojem se manjine teško probijaju i djevojčice počinju trenirati u predškolskoj dobi, piše Mashable.
Upravo oko Misty Copeland sportski brend Under Armour izgradio je svoju novu kampanju, a čini se da su jako dobro odabrali, budući da je video u samo dva dana prikupio više od 2,7 milijuna pogleda. Ispod videa stoji: "Mistyna sudbina nije bila da bude balerina. Ali volja pobjeđuje sudbinu".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati